بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» یافتن سایت مناسب جهت پست مهمان

یافتن سایت مناسب جهت پست مهمان

یافتن سایت مناسب جهت پست مهمان

قبل از نوشتن پست وبلاگ مهمان ، باید سایتی پیدا کنید که نویسندگان مهمان را بپذیرد و به طور فعال به دنبال محتوا باشد. فراتر از این ، شما باید اطمینان حاصل کنید که ارسال در سایت به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید.

چگونه سایتی را پیدا کنیم که پست های مهمان را بپذیرد ؟

روش های زیادی برای یافتن سایت هایی وجود دارد که از پذیرش پست های مهمان خوشحال می شوند.

به عنوان مثال ، می توانید از Google برای یافتن سایتهایی استفاده کنید که پستهای مهمان را درباره موضوعاتی که می خواهید درباره آنها بنویسید بپذیرند. برخی از عبارت های نمونه جستجو عبارتند از:

•[عبارت کلمه کلیدی موضوع] + "برای ما بنویس"

•[عبارت کلمه کلیدی موضوع] + "مقاله مهمان"

•[عبارت کلمه کلیدی موضوع] + "یک مشارکت کننده شوید"

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

• همچنین می توانید از کوئری های مشابه در توییتر استفاده کنید. فقط "پست مهمان" یا "مقاله مهمان" را در جعبه جستجو تایپ کنید ، لیستی از توییت ها را مشاهده می کنید که پست های مهمان را نشان می دهد.

• خواه از گوگل ، توییتر یا منبع جستجو دیگری استفاده می کنید ، سایت هایی را که در حال انتشار پست ها هستند یادداشت کنید. بعداً وقت آن فرا رسید که بدانید به آنها احتیاج دارید یا خیر.

• همچنین می توانید با بررسی محل رقابت مهمانان برای ارسال پست، فرصت های ارسال پست مهمان را پیدا کنید. از آنجا که اکثر افراد برای افزایش اعتبار خود پست های مهمان خود را به اشتراک می گذارند ، با دنبال کردن رقبای خود در شبکه های اجتماعی یا مشترک شدن در خبرنامه ایمیل آنها ، می توانید این سایت ها را پیدا کنید.

• روش دیگر برای یافتن این اطلاعات این است که ببینید پیوندهای ورودی آنها از کجا آمده است. برای این کار، به SEMRush وارد شوید و به Domain Analytics Backlinks  بروید .

• URL سایتی را که می خواهید بررسی کنید در کادر جستجو تایپ کنید. با دریافت گزارش ، می توانید بک لینک واقعی، دامنه های ارجاع دهنده و موارد دیگر را مشاهده کنید.

• این اطلاعات به شما کمک می کند سایتهای بیشتری را که پست مهمان را می پذیرند پیدا کنید. به عنوان مثال ،بلاگسازان یکی از این سایت ها است که هم میتوانید مطلب خود را تحت عنوان رپورتاژ اگهی در این سایت منتشر نمایید و یا اینکه پس از ساخت وبلاگ ، به صفحه سفارش «فعالسازی وبلاگ تبلیغاتی» مراجعه کرده و پست های مهمان در وبلاگ تبلیغاتی خود منتشر نمایید

نحوه ارزیابی فرصت های وبلاگ نویسی مهمان

یافتن سایت ها تنها بخشی از معادله است. همچنین باید بفهمید که آیا این سایت ها ارزش پست شما را دارند یا خیر ، و به شما در رسیدن به اهدافی که برای استراتژی وبلاگ نویسی مهمان تعیین کرده اید کمک می کند.

در اینجا مکان هایی برای ارزیابی وجود دارد. برای شروع یکی از سایتهایی را که در بالا شناسایی کردید انتخاب کنید.

ابتدا از Moz برای بررسی قدرت دامنه سایت مورد نظر استفاده کنید. این به شما می گوید که سایت از نظر آنلاین به خوبی مورد توجه قرار گرفته است و آیا از نظر پیوندها ارزش خوبی را ارائه می دهد و اگر مهمان آن سایت باشید می توانید از نظر بازدیدکننده پیشرفت کنید. 

هرچه عدد بالاتر باشد (در مقیاس 0 تا 100 است) ، بهتر است Moz .چیزی را به عنوان یک رقم مرجع دامنه خوب بیان نمی کند ، اما SmartInsights یک نمودار مفید از اقتدار دامنه متوسط در صنایع مختلف ایجاد کرده است.

شماره مشترکین ایمیل و دنبال کنندگان اجتماعی را بررسی کنید. اگر سایت به اندازه کافی بزرگ باشد ، این مطالب را منتشر می کنند و به شما ایده ای درباره میزان مخاطب بالقوه ای که می توانید به آن برسید، می دهد.

اگر شماره فالوورهای اجتماعی در سایت نیست، خودتان پروفایل های شبکه های اجتماعی آنها را بررسی کنید و ببینید آیا صاحبان سایت مخاطبانی دارند و آیا آنها به طور فعال همه مطالب منتشر شده در سایت خود (از جمله محتوای مهمان) را تبلیغ می کنند یا خیر. به محتوای بیش از یک ماه خود نگاه کنید و بتوانید این مسئله را حل کنید.

از Alexa برای بررسی بازدید سایت در چند ماه گذشته استفاده کنید. شما می توانید به سادگی URL را در کادر روی صفحه اصلی صفحه تایپ کنید ، و یک مرور سریع از معیارهای اصلی ترافیک خواهید داشت.

این به شما می گوید که چند نفر می توانند پست وبلاگ مهمان شما را ببینند و بیشتر مخاطبان سایت در کجا واقع شده اند. اگر بیشتر بازدید سایت از انگلستان باشد و شما به دنبال دستیابی به آینده در ایالات متحده هستید ، احتمالاً مناسب استراتژی ارسال مهمان شما نیست.

سپس به خود پست ها نگاه کنید. ببینید آیا محتوای منتشر شده با عناوینی که می خواهید درباره آنها بنویسید مطابقت دارد یا خیر. اگر تعداد نظرات کم است نگران نباشید. این روزها در مورد بسیاری از سایت ها صادق است. و حتی اگر تعداد اشتراک های اجتماعی چشمگیر نداشته نباشد باز هم می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده