مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مزیت وبلاگ نویسی

مزیت وبلاگ نویسی

مزیت وبلاگ نویسی

آیا برای وبلاگ نویسی مزایایی وجود دارد؟

 مطمئنا وجود دارد برای ده ها ، کارآفرین، تجارت خود را از طریق بازاریابی محتوا ارتقا داده اند ، شیوه بازاریابی محتوا که در طول سال ها انجام شده متفاوت بوده است.

به اختراع چاپخانه ، تأثیر عظیم تلویزیون و سپس طغیان فن آوری های دیجیتال فکر کنید. یک روند معمول در طول این تکامل این واقعیت بوده است که شرکت ها به طور مداوم در حال یافتن راه های بهتر برای دادن کالاهای بیشتر به مشتریان و داشتن منافع بیشتر هستند.

در سال های اخیر ، یکی از چنین رسانه های دیجیتالی که این کار را انجام می دهد و برای تجارت شما ارزش ایجاد می کند ، وبلاگ نویسی است.

امروز ما می خواهیم مزایای وبلاگ نویسی را برای صاحبان مشاغل گسترش دهیم تا به شما نشان دهیم که اگر از قبل وبلاگ ندارید ، چرا حال باید یک وبلاگ داشته باشید.

پس ما نکاتی را در اختیار شما قرار داده ایم که به شما کمک می کند مزایای بیشتری را از تلاش برای وبلاگ نویسی خود مشاهده کنید.

ژیلت از اوایل، مزایای وبلاگ نویسی را فهمید

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

 بهترین مثالی که به ذهن خطور می کند ، انتقال ژیلت از تبلیغ تیغ های خود از طریق درج روزنامه های محلی در آخر هفته ها به یک وبلاگ متقاعد کننده سبک زندگی است که نکاتی درباره اصلاح را ارائه می دهد.

این برند از همان اوایل فهمید که تبلیغات چاپی در حال گذر از بازار است. وقت آن فرا رسیده بود که خود را به عنوان یک رهبر صنعت مطرح کنند.

آنها از استراتژی های خروجی دور شدند و شروع به پذیرفتن تکنیک های ورودی مانند وبلاگ نویسی کردند که برای مشتری آنها ارزش ایجاد می کند و به فروش محصولات آنها کمک می کند. این روش بهترین حالت را برای مشتریان دارد.

این امر نه تنها برای شرکت های بزرگ بلکه برای مشاغل کوچک نیز صادق است. مزایای وبلاگ نویسی کاملاً گسترده است و می تواند بر همه مشاغل از هر اندازه تأثیر مثبت بگذارد.


همانطور که در مثال بالا مشاهده شد ، از روزهایی که تنها راه تأثیرگذاری بر یک خریدار جستجوی یک آگهی چاپی در یک روزنامه محلی بوده است، گذشته است یا اینکه محصول جدیدی را در تلویزیون اعلام کنید با این امید که مخاطبان شما تبلیغات شما را ببینند و به آن عمل کنند.

چگونه صاحبان مشاغل تجارت خود را برای جذب خریدارانی که به فروشگاه ها هجوم می آورند ترویج می دهند.

امروزه تبلیغ کنندگان به چیزی بسیار سازگارتر که ارزش آفرینی می کند اعتماد می کنند. اگرچه دامنه تبلیغات آنلاین بسیار زیاد است ، اما ما اکنون روی موضوع وبلاگ نویسی و مزایای آن برای صاحبان مشاغل مانند خود شما تمرکز خواهیم کرد

مزایای وبلاگ نویسی به عنوان تجربه دست اول صاحبان مشاغل

1.     نشان دهید که در صنعت خود متخصص هستید

منفعت: اعتماد

ظاهر وبلاگ و نحوه نوشتن شما می تواند متناسب با شخصیت یا صدای برند شما باشد. این موارد به وبلاگ شما کمک می کند تا از بقیه برجسته باشد. و از این طریق ، خوانندگان شما می توانند پیوند عمیق تری با شما برقرار کنند. این باعث می شود شما یک مارک تجاری شفاف باشید که آنها دوست دارند با آن کنار بیایند. 

همچنین ، وبلاگ نویسی راهی عالی برای مشاغل است که می توانند دانش خود را در مورد صنعت یا سایر زمینه های مربوطه به اشتراک بگذارند. شرکتهای موفق بطور مداوم مقالات وبلاگ را منتشر می کنند تا اقتدار خود را به عنوان یک رهبر صنعت و یک متخصص موضوعی اعلام کنند.

این به مصرف کنندگان کمک می کند تا اعتماد و اطمینان خود را در برند شما ایجاد کنند. کاربری که وبلاگ شما را می خواند معمولاً با شما رابطه برقرار می کند و به شما اعتماد دارد.

این بخشی از استراتژی ورودی است که قبلاً با ژیلت به آن اشاره کردیم. در وحله اول ، قبل از اینکه بخواهید به مشتریان محصولات / خدمات خود را بفروشید ، اعتماد آنها را جلب می کنید.

2.     برای مشتریان خود ارزش ایجاد کنید

مزیت : به تجربه کلی مشتری ارزش دهید

مهمترین مزیت وبلاگ نویسی ایجاد ارزش برای مشتریان است. شما می خواهید تجربه بهتری از مشتری نسبت به رقبا ارائه دهید. ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت این مسئله تأکید کنیم.

وبلاگ نویسی بدون فکر کردن در مورد ارزش افزودن به تجربه مشتری مانند این است که بدون کفش راه بروید. بی معنی است زیرا شما صدمه می بینید.

با استفاده از وبلاگ نویسی ، قبل از خرید به مشتریان خود چیزی رایگان می دهید. امیدوارم که اطلاعات رایگان، آنها را در انتخاب خود برای خرید سوق دهد.

برخی از مواردی که می توانید به اشتراک بگذارید می تواند یک چک لیست مفید ، ایده ها ، دستور العمل ها و موارد دیگر باشد.

هرچه مشتریان بالقوه شما بتوانند گزینه های بیشتر از شما به صورت رایگان دریافت کنند ، وفادارتر می شوند. آموزش ابتدا قبل از فروش همیشه یک تاکتیک خوب است!

مثال صنعت: Etsy Marketplace

Etsy بازار کالاهای خلاق است. این یک تجارت مبتنی بر تجارت الکترونیکی مانند آمازون است اما برای محصولات تزئینی صنایع دستی مانند شمع های دست ساز ، دکوراسیون خانگی و غیره است. اما چه چیزی آن را آنقدر بزرگ و قابل تشخیص می کند؟

این واقعیت که کاربران برای نیازها و ایده های خلاقانه خود به آنها اعتماد می کنند. چیزهای زیادی را می توان به استراتژی ورودی آنها نسبت داد - که وبلاگ آنها ، Etsy Journal است.


این وبلاگ متشکل از مقاله ها ، چک لیست ها و ایده هایی است که مستقیماً محصولات آنها را تبلیغ نمی کند اما در عوض ایده هایی ارائه می دهد و به کاربران الهام می بخشد. هدف آنها افزودن ارزش به کاربرانشان است که به نوبه خود برای برآوردن نیازهای خلاقانه خود به برند اعتماد می کنند.

3.     سئو

بهینه سازی موتور جستجو چیزی فراتر از رتبه بندی است. این یک روش طولانی مدت است که باعث می شود تجارت شما بالاتر از رقابت در نتایج موتور جستجو ظاهر شود. برای انجام این کار چند راه وجود دارد.

یکی از راه ها نوشتن پست های وبلاگ در اطراف کلمات کلیدی است که مشتریان شما آنها را جستجو می کنند. این یک روش عالی برای اطمینان از انتشار مطالب مرتبط است. موتور های جستجو تعیین می کنند که وبلاگ کسب و کار شما را که چندین بار از کلمه کلیدی محبوب استفاده کرده است در صفحه نتایج جستجو، بالاتر قرار دهند.

بسیاری از بهینه سازی های درون صفحه ای و خارج از صفحه وجود دارد که این مورد را به همراه دارد اما این یکی از مزایای بزرگ وبلاگ نویسی برای صاحبان مشاغل است.

مزیت: در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری کسب کنید

مثال صنعت:  شرکت های بیمه در اینجا مثال عالی هستند. آیا تاکنون فکر کرده اید که بعد از تصادف اتومبیل چه باید بکنید؟ احتمالاً چنین چیزی را خواهید دید.


سه نتیجه برتر همه از شرکت های مختلف است. این یکی از مهمترین مزایای وبلاگ نویسی را برجسته می کند. مشاغلی که به طور مداوم وبلاگ می نویسند می توانند از ابزارهای آنلاین استفاده کنند تا قابلیت مشاهده در جستجوها را افزایش دهند. همچنین می توانید با جستجوهایی که در بین مشتریان خود محبوبیت دارد ، موضوعات وبلاگ بیشتری ایجاد کنید. این یک تاکتیک عالی در استفاده از وبلاگ نویسی به نفع شما است.

4.     ایمیل ها را جمع کنید

صاحبان مشاغل می توانند از وبلاگ نویسی به عنوان راهی برای جمع آوری ایمیل های مورد علاقه خود با مراجعه به بازدید کنندگان وب سایت استفاده کنند. سپس می توانید این کاربران را به قیف بازاریابی خود اضافه کنید . جایی که پس از آن می توانید ارتباطات و تبلیغات بیشتری درباره تجارت خود ارسال کنید. هرچه ارتباط شما با مشتری بیشتر باشد ، شانس بیشتری برای فروش دارید.


مزیت: لیست های ایمیل مشتریان علاقه مند را برای بازاریابی آینده ایجاد کنید.

5.     تولید تقاضا

تولید تقاضا بخشی است که مشاغل نیاز به تولید تقاضای کافی از بازار دارند تا بتوانند محصول به آنها بفروشند. مشاغل معمولاً از وبلاگ ها به عنوان کانالی برای اعلام محصولات ، ارائه مطالب، ویژگی های جدید و آگاهی مشتریان از نام تجاری و راه حل هایی که می توانند ارائه دهند ، استفاده می کنند.

سود : ایجاد علاقه به نام تجاری و محصولات خود

مثال صنعت: اپل

اپل یک نمونه عالی از تولید تقاضا از طریق ارائه محتوا است.


هر ساله هنگام انتشار یک نرم افزار یا محصول شاخص ، رهبران اپل یک سخنرانی مفصل ارائه می دهند تا پیروان نام تجاری را در مورد نسخه جدید هیجان زده کنند. استیو جابز این کار را شروع کرد و حتی بعد از مرگ نیز ادامه دارد زیرا بسیار موثر است.


وبلاگ نویسی را با عضویت و ساخت وبلاگ در سرویس بلاگسازان شروع کنید



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده