بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ترکمن صحرا - گلستان

ترکمن صحرا - گلستان

ترکمن صحرا - گلستان


ترکمن صحرا یکی از رویایی‌ترین مناطق ایران است. دشتی که نامش با چابکسواران و اسب‌های تیزروی ترکمن، آلاچیق‌های حصیری، لباس‌های رنگارنگ و گله‌های پرجمعیت شتر گره خورده است.

این منطقه بسیار تماشایی است؛ مخصوصا وقتی دشت‌های وسیع ترکمن‌نشین سرسبز می‌شود و پیوند قوی فرهنگ ترکمن و طبیعت بیشتر از همیشه به چشم می‌آید.



جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

برای گشت و گذار در این منطقه تماشایی و شناخت فرهنگ ترکمن‌های ایران یکی از بهترین مسیرها را به شما معرفی می‌کنیم. این مسیر اگرچه از جاده‌های اصلی نمی‌گذرد و باید در آن‌ها با احتیاط برانید، اما پر است از زیبایی‌های طبیعی و زیبایی‌های فرهنگ ترکمن. 

این مسیر از بندرترکمن و جاده‌ای معروف به «خط آلمان» شروع می‌شود و بعد از عبور از شهرهای آق‌قلا و گنبد کاووس به خالد نبی می‌رسد و البته از مسیری متفاوت از حاشیه سدهای گلستان و وشمگیر، در نهایت دوباره شما را به بندرترکمن می‌رساند.

تگ ها :   ترکمن صحرا گلستان ترکمن

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب
جهت ورود به اینستاگرام من اینجا را کلیک کنید جهت ورود به اینستاگرام من اینجا را کلیک کنید تبلیغات نامحدود افزایش بازدید و افزایش فروش تبلیغات نامحدود افزایش بازدید و افزایش فروش راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب در 60 ثانیه وبلاگ خودتو بساز !! در 60 ثانیه وبلاگ خودتو بساز !!


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده