» جدیدترین آهنگ ها را از این سایت ها دانلود کنید

جدیدترین آهنگ ها را از این سایت ها دانلود کنید

جدیدترین آهنگ ها را از این سایت ها دانلود کنید

بی شک می‌توان گفت که موسیقی و آهنگ بخش بزرگی از سرگرمی‌های ما را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل اکثر افراد از جوانان گرفته تا کهنسالان به دنبال آهنگ هستند. عموما اکثر افراد در تلفن های همراه خود یا سیستم لپتاپ یا کامپیوتری خود آهنگ های زیادی دارند. با گسترش استفاده از اینترنت پرسرعت دسترسی به آهنگ بسیار سریع تر و آسان تر از گذشته هم شده است. در گذشته می‌بایست نوارهای کاست یا سی دی خریداری می‌شد اما این روزها با چند کلیک و به سادگی می‌توانید به موضوع مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

حتی با به خاطر داشتن چند کلمه از آهنگ و نوشتن آن در گوگل هم می‌توانید به قطعه مورد نظر خود برسید. سایت‌هایی که خدمات تخصصی و کاملا حرفه ای موسیقی ارائه می‌دهند، اصولا پولی هستند و برای دانلود پکیج هایشان بایستی هزینه ای بپردازید. اما بیشتر سایت های مربوط به آهنگ خصوصا در ایران کاملا رایگان هستند و استفاده از خدمات آن ها هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت. تعداد این سایت ها بسیار زیاد است اما پیدا کردن سایتی که بخش قابل توجهی را در برگرفته و هر چیزی که بخواهیم در آن وجود داشته باشد کار سختی است. به همین دلیل تصمیم خود را گرفته ایم تا در این نوشته تعدادی از بهترین سایت های موزیک را به شما معرفی کنیم. پس حتما تا انتهای این نوشته همراه ما بوده و اگر نظری در این رابطه دارید برای ما ارسال کنید.


سایت دانلود آهنگ بیپ موزیک

بیپ موزیک (https://beepmusic.org/) سایت تازه تاسیس اما پرطرفداری است که این روزها بسیاری از نتایج گوگل که در رابطه با آهنگ است به آن ختم می‌شود. اگر به دنبال بهترین سایت دانلود موزیک ایرانی هستید، بیپ موزیک چیزی است که شما می‌خواهید. در این سایت شما با جدیدترین آهنگ های خواننده های معروف مواجه هستید. همچنین بخشی از این سایت به آهنگ های محلی مختلف تخصیص داده شده است. از جمله آهنگ های ترکی ، آهنگ محلی مازندرانی ، دانلود آهنگ های کردی ، آهنگ های جنوبی ، آهنگ های بلوچی و ... .

 سبک بودن و سرعت بالای سایت به همراه محتوای خوب آن سبب شده است که کاربران زیادی داشته باشد. همچنین امکان جست و جوی سریع ، دانلود آهنگ در دو نسخه کم حجم و پرحجم ، متن ترانه برای تمامی قطعات ، دسته بندی دقیق و رابط کاربری ساده از دیگر مزایای این سایت است. همچنین تمام آثار بر اساس نام خواننده نیز مرتب شده اند تا دسترسی به آن ها ساده تر باشد.

سایت موزیکفا

موزیکفا نیز یکی دیگر از سایت های دانلود اهنگ است که می‌توانید از آن به صورت کاملا قانونی آهنگ دانلود کنید. این سایت یک مرجع کامل و جامع برای دانلود آهنگ های ایرانی از قدیمی ترین تا جدیدترین آن هاست. هر آهنگ پس از انتشار در این سایت و در دسترس کاربرانش قرار می‌گیرد. این سایت هم مانند بیپ موزیک با این که زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد اما طرفداران زیادی دارد. می‌توان گفت که تعداد آهنگ های این سایت بی انتها است. این سایت همچنین در ستاد ثبت شده است و کاملا مجاز به حساب می‌آید. در این سایت برای دسترسی ساده به خواننده های مورد نظر از برچسپ ها استفاده می‌شود که با کلیک روی آن ها به تمام آهنگ های آن خواننده دسترسی خواهید داشت.

سایت موزیکفا ظاهر خوبی دارد و از لحاظ سبکی و سرعت نیز در وضعیت مناسبی است.


سایت رادیونواز

یک سایت پربازدید و جالب توجه است که از تاسیس آن سال های زیادی می‌گذرد. از آنجایی که یکی از اولین سایت های دانلود آهنگ در فضای وب فارسی بوده است به همین دلیل طرفداران قدیمی او هم چنان باقی مانده اند و تعداد آن ها رو به افزایش است. سابقه بالای این سایت سبب شده است تا ادمین های آن شناخت خوبی از سلیقه مردم ایران داشته باشند و موزیک های مورد علاقه آن ها را در سایت قرار دهند. یکی از مهم ترین ویژگی‌های این سایت ظاهر خوب آن است. طراحی شیک آن بسیار چشمنواز است. یکی از ویژگی‌های مثبت آن این است که بخشی را تحت عنوان برگزیده های کاربران قرار داده که در آن آهنگ هایی قرار می‌گیرد که مردم بیشترین رای را به آن ها داده اند.


فرم ارسال نظر