» 6 عدد از متداول‌ترین درهای کابینت

6 عدد از متداول‌ترین درهای کابینت

در این مقاله می‌خواهیم با شش نوع از متداول‌ترین درب‌های کابینت آشنا شویم.


اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید هزینه طراحی کابینت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کابینت ساز در تهران باشید می‌توانید درخواست ساخت و طراحی کابینت ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

1.درب دو طرفه:

این درب‌های که بسیار پرطرفدار هستند، تحت عنوان درب‌های استاندارد نیز شناخته می‌شوند. در ساخت این نوع درها از انواع مختلفی از لولا استفاده می‌شود.

 

2.درهای یک طرفه:

در ساخت این نوع از درها، از انواع خاصی از لولا استفاده می‌شود تا دسترسی را در زوایه‌های مختلف راحت‌تر کند. برخی از این درها، به سمت بالا و پایین باز و بسته می‌شوند. 

 

3.درهای دوتایی:

این نوع درها، دارای لولاهای اضافه در وسط کار هستند که این اجازه را به آن‌ها می‌دهد تا بعد از باز شدن، به یک سمت جمع شوند. درهای دوتایی عمودی، بعد از باز شدن، به سمت چپ یا راست، جمع می‌شوند.



 

4.درب‌های رولی:

این درها در انواع افقی و عمودی ساخته می‌شوند. 

 

5.درب‌های متحرک چوبی:

این درها که نوعی از درهای رولی هستند، مانند در گاراژ از باز و بسته می‌شوند و معمولا در فضاهای خالی بالای کانترها تعبیه می‌شوند. این درها نیز در هر دو نوع افقی و عمودی ساخته می‌شوند.

 

6.درهای پاکتی:

این گونه درها همانند درهای معمولی باز می‌شوند اما زمانی که در زاویه نود درجه قرار می‌گیرند، می‌توان آن‌ها در حد فاصل در و دیوار جا داد. 

 


فرم ارسال نظر