» امکانات و قیمت اقامت در هتل قصر طلایی مشهد

امکانات و قیمت اقامت در هتل قصر طلایی مشهد

امکانات و قیمت اقامت در هتل قصر طلایی مشهد

در شهری مثل مشهد که انواع و اقسام هتل‌ها و مهمانسراها در آن ساخته شده و هرکدام هم ادعای بهترین بودن را دارند، جست‌وجوی یک هتل بی‌نظیر که از هر لحاظ کامل و کافی باشد، کمی سخت است. هتل قصر طلایی مشهد یکی از این اقامتگاه‌ها محسوب می‌شود که فقط تماشای نمای این هتل می‌تواند افراد را برای اقامت در آن راضی کند. در ادامه این مطلب به بررسی هتل های مشهد (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad) علی‌الخصوص این هتل می‌پردازیم و صفر تا صدش را بررسی می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

هتل قصر طلایی در عید فطر سال 89 افتتاح شد. این هتل در هر زمانی یکی از بهترین هتل‌های ایران به‌شمار می‌آمده که توانسته با خدمات و امکاناتی که برای مسافران فراهم می‌کند، همه مشتری‌های خود را به شگفتی درآورد. این هتل بین خیابان امام رضا 36 و 34 واقع شده است. شما می‌توانید برای رزرو آن سری به سایت علی بابا بزنید یا با مراجعه حضوری در کم‌تر از چند دقیقه پذیرش شوید.


جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل قصر

بازار رضا

بازار رضا یکی از نزدیک‌ترین مراکز تجاری شهر مشهد به هتل قصر طلایی است. تا حدودی می‌توان گفت این بازار که قدمت بسیار زیادی دارد، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را به افراد عرضه می‌کند. جز روزهای جمعه و بعدازظهرها بازار از 9 صبح باز است.


حرم امام رضا

به‌جرات می‌توان حرم امام رضا را تنها دلیل سفر اغلب مردم به مشهد دانست. فاصله هتل با ورودی باب‌الرضای مشهد چیزی حدود یک کیلومتر است که با اتوبوس‌های تندرو خیابان امام رضا یا چند دقیقه پیاده‌روی به آن‌جا می‌رسید. البته سرویس حرم هتل قصر طلایی مشهد کار شما را برای زیارت حرم رضوی راحت خواهد کرد؛ به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به استفاده از تاکسی یا اتوبوس ندارید.


بازار دست فروشان مشهد

حوالی یکی از کوچه‌های 20 تا 30 امام رضا شب‌ها بازار دست فروشان مشهد برپا می‌شود که پر است از اجناس مختلف؛ از دستبند و لباس‌های زنانه گرفته تا وسایل کوچک دخترانه و لباس‌های مردانه. شما می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی سری به این بازار بزنید؛ نه صرفا برای خرید بلکه برای تماشای شور و حال دست فروشان.


اتاق‌های هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی در 20 طبقه با 355 واحد اقامتی مثل اتاق، سوئیت و آپارتمان‌های لوکس ساخته شده است. ارزان‌ترین اتاق هتل مربوط به اتاق یک تخته ساده می‌شود که یک نفر ظرفیت دارد و برای سفرهای سولو مناسب است. همراه اتاق‌های دو، سه، چهار و پنج نفره عادی در هتل اتاق‌هایی با کلاس و کیفیت بیشتر هم وجود دارد که امکان رزرو آن برای همه فراهم است. این سوئیت و آپارتمان‌ها شامل سوئیت پرزیدنت رویال چهار نفره، سوئیت قاجاری، سوئیت‌های تراس‌دار، سوییت وسترن و... می‌شود. تفاوت این هتل‌ها بیشتر در نمای داخلی، امکانات مرتبط با نام و ظرفیت اتاق است که تاحدودی می‌توان شرایط آن‌ها را حدس زد. دور از ذهن نیست که قیمت این اتاق‌ها از اتاق‌های عادی بیشتر باشد.

این هتل که کم‌تر کسی جرات خرده گرفتن از اتاق‌ها و امکاناتش را دارد، مراکز تفریحی مناسب برای همه سنین را در ساختمان خود جای داده است. کودکان می‌توانند راهی اتاق بازی و گیم‌نت هتل شوند. بزرگسالان می‌توانند به سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، استخر و جکوزی بروند. حتی در این هتل مرکز تجاری مخصوص خانم‌ها ساخته شده که پیشنهاد می‌کنم حتما به آن سر بزنید.

علاوه‌بر این‌ها در هتل قصر طلایی مشهد خدمات و مکان‌هایی مخصوص سرویس‌های سفر طراحی شده که همگی با کیفیت بالا ارائه می‌شوند. برای مثال در این هتل انواع خدمات ترانسفر رایگان، خدمات تهیه تور، صرافی، کرایه وسایل سفر، کرایه اتوموبیل، خدمات نگهداری کودک، خودپرداز و... وجود دارد؛ مطمئنا در طول سفر به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

کنار همه این امکانات خودتان را از لذت چشیدن طعم غذاهای این هتل محروم نکنید. رستوران‌ها و کافی‌شاپ این هتل بین همه هتل های مشهد تک هستند. انواع دسر، نوشیدنی، غذاهای سرد و... که در کافی‌شاپ 24 ساعته آن سرو می‌شوند، می‌توانند دل هر فردی را آب کنند. همراه آن‌ها این هتل پنج رستوران مجزا از هتل دارد که در هرکدام انواع غذاهای سنتی، ایرانی، خارجی، فست فود و... طبخ می‌شوند. مطمئنا لذت برگزاری قرارهای دوستانه یا غذا خوردن کنار خانواده همراه با غذاهای خوب بیشتر و بهتر خواهد بود.

درصورتی‌که همراه با تیم‌تان سفر کاری دارید، می‌توانید با استفاده از سالن‌های اجتماعات، بیزینس سالن، سالن کنفرانس و... راحت‌تر جلسات‌تان را برگزار کنید. این سالن و اتاق‌ها همه جدا از هتل هستند و استفاده از آن‌ها منوط به هماهنگی قبلی با کارکنان هتل است.


حرف آخر

کنار رزرو اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد که به همه پیشنهاد می‌دهم از طریق علی بابا انجامش دهید، به همه توصیه می‌کنم فقط یک‌بار این هتل را از نزدیک ببینید تا متوجه زیبایی آن شوید. مطمئنا با تماشای هتل از نزدیک عاشق آن خواهید شد و سراغ دیگر هتل های مشهد نمی‌روید.



فرم ارسال نظر