» لیست قیمت دقیق پرینترهای HP به دور از تغییرات قیمت ارز

لیست قیمت دقیق پرینترهای HP به دور از تغییرات قیمت ارز

پرینتر یا چاپگر از آن دست وسایلی است که روز‌به روز وجود آن نه صرفا در دفاتر کاری بلکه حتی در منازل هم به دلیل ادغام کار و زندگی با یکدیگر حس می‌شود؛ برای خرید یک پرینتر خوب، حرف اول و آخر را نیازهای شما می‌زند؛ بنابراین صرفا قیمت را مدنظر قرار ندهید؛ به یاد داشته باشید که قبل از خرید، یک لیست از انتظارات خود از پرینتر تهیه کنید تا در زمان خرید و تصمیم‌گیری دچار سردرگمی نشوید.

همراه ما باشید تا پس از بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت، مرجعی مطمئن برای لیست قیمت پرینترهای رنگی لیزری، 3 کاره و تک کاره HP به شما معرفی کنیم.


HP برند برتر

حرف از برند HP شد، یکی از برندهای نام آشنا در عرصه تولید محصولات اداری و کامپیوتری بدون شک HP یا Hewlett-Packard است که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع شده است. در حال حاضر این برند امریکایی به عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده لپ تاپ و چاپگر در جهان شناخته می‌شود؛ تکنولوژی به‌کار رفته در این محصولات، خود یک عامل مهم برای اثبات کیفیت بی‌بدیل این محصولات است.

پرینتر و انواع آن را بهتر بشناسید

پرینترها که وظیفه پیاده‌سازی اطلاعات موجود در سیستم برروی کاغذ را دارند، با توجه به فرایند‌های متفاوت در چاپ، به گونه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که باتوجه به کارایی‌های موجود در خود، گزینه ایده‌آلی برای مصارف مختلف هستند؛ البته تفاوت پرینترها صرفا در نحوه کارکرد و چگونگی چاپ آن‌ها خلاصه نمی‌شود؛ بلکه وجود قابلیت‌هایی هم‌چون کپی برداری، اسکن و در برخی مدل‌ها فکس این دستگاه را به وسیله‌ای کاربردی برای مصارف اداری تبدیل کرده است.

باتوجه به قیمت‌های موجود در بازار که عموما با یک‌دیگر متفاوت هستند، ما به شما سورس کامپیوتر را معرفی می‌کنیم که با توجه به ارائه بهترین قیمت ممکن به نسبت بازار، گزینه مطمئنی به عنوان یک مرکز خرید معتبر شناخته می‌شود. اگر به لیست قیمت پرینترهای 3 کاره HP در فروشگاه سورس کامپیوتر نگاهی گذرا داشته باشیم، عددهای درج شده از +3 میلیون تومان شروع می‌شود و در مدل‌های بروزتر به 5 میلیون تومان هم می‌رسد؛ البته که در ابعاد بزرگ‌تر این عدد تا 100 میلیون تومان نیز فراتر می‌رود که به نسبت کارایی آن گزینه‌ای منطقی به‌شمار می‌رود.


پرینترهای جوهر افشان

جدای از امکانات یک پرینتر نکته مهمی که لازم است تا حتما به آن توجه کنید، در فرایند چاپ آن خلاصه می‌شود که در قیمت و کارایی پرینت نقش کلیدی را ایفا می‌کند. چاپگرهای جوهرافشان به واسطه پخش و پاشش قطرات ریز جوهر روی یک کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث خلق تصاویر به صورت رنگی یا سیاه و سفید می‌شود؛ رنگ‌های موجود در پرینترهای جوهر افشان از سه رنگ اصلی سبز، قرمز و آبی تشکیل می‌شوند که در کنار رنگ مشکی به صورت مجزا (برای پرینت سیاه سفید) چاپ تصاویر را برعهده دارند.

پرینترهای جوهرافشان به دلیل قیمت بالای شارژ رنگ و به‌صرفه نبودن آن، تا حدودی منسوخ شدند؛ هرچند که از نظر کارایی برای مصارف خانگی و نه حرفه‌ای، گزینه ایده‌آل و مناسبی بودند.


پرنترهای لیزری سیاه و سفید (تک رنگ)

پرینترهای لیزری سیاه و سفید که بعضا با نام پرینترهای تک رنگ هم شناخته می‌شوند، گزینه ایده‌آلی برای چاپ متون با تیراژ بالا هستند؛ این مدل از پرینترها که از نظر کارایی شباهت زیادی به دستگاه کپی دارند، عموما به عنوان دستگاه چاپ از آن‌ها در انتشارات دانشگاه‌ها و یا اداراتی که با اسناد و مدارک سروکار دارند استفاده می‌شود؛ علاوه‌بر قیمت کم‌تر این مدل از چاپگرها، هزینه پرینت و چاپ هر برگه هم بسیار منطقی‌تر از سایر چابگرها خواهد بود.

نکته مهم یا بهتر است بگوییم دیدگاه یکسانی که در خصوص پرینترهای تک رنگ مطرح است، اشتباه گرفتن این مدل از پرینترها با پرینترهای تک کاره است؛ پرینتر تک کاره صرفا به عنوان یک چاپگر عمل می‌کند که با توجه به ساختار آن می‌تواند تک رنگ و یا رنگی باشد؛ اگر به دنبال خرید پرینتر تک کاره هستید می‌توانید با مراجعه به سورس کامپیتور قیمت پرینترهای تک کاره HP را بررسی و بهترین گزینه ممکن را با مناسب‌ترین قیمت موجود در بازار خریداری کنید؛ البته ناگفته نماند که قیمت پرینترهای تک رنگ HP از 2 میلیون و پانصد هزار تومان شروع می‌شود.


پرینترهای رنگی لیزری HP

پرینترهای رنگی لیزری، انتخابی ایده‌آل جهت چاپ تصاویر گرافیکی و عکس هستند. تونرهای CMYK در این چاپگرها جایگزین جوهر شده ‌است. این پرینترها باعث خلق تصاویر گرافیکی و عکس‌هایی با کیفیت مثال زدنی می‌شوند که نیاز عکاسان و گرافیست‌های حرفه‌ای را برآورده می‌کند؛ با توجه به کیفیت بالای این چاپگرها، بدیهی است که قیمت بالایی نیز داشته باشند؛ این چاپگرها مناسب مصارف حرفه‌ای و کاربرد زیاد است و برای محیط منزل و استفاده عمومی نیستند. با توجه به لیست قیمت پرینترهای رنگی لیزری HP قیمت این پرینترها از 5 میلیون تومان به بالا خواهد بود.


5 نکته مهم در زمان خرید انواع پرینتر

5 نکته مهم و کلیدی در خرید پرینترهای رنگی لیزری، تک رنگ و چند کاره HP به شرح زیر است؛ گفتنی است که در زمان خرید با توجه به این عوامل و نکات می‌توانید با استفاده از قدرت مقایسه، خرید بهتری را تجربه کنید.

1.  سرعت چاپ یا PPM: این یک پارامتر مهم برای استفاده به صورت حرفه‌ای است که به عنوان یک معیار مهم در انتخاب دفاتر فنی و ادارات شناخته می‌شود؛ PPM یعنی تعداد برگه‌هایی که در یک دقیقه پرینت گرفته می‌شود؛

2.  کیفیت چاپ: این مورد به برند و جنس کاغذ وابسته است که در خصوص برند پرینتر HP بیشترین میزان کیفیت را ارائه می‌دهد؛

3.  رزولوشن پرینتر: به تعداد نقاطی که توسط چاپگر در هر اینچ مربع از صفحه ایجاد می‌شود، رزولوشن یا وضوح تصویر یا تفکیک پذیری می‌گویند که با دو عدد اولی افقی و دومی عمومی نمایش داده می‌شود؛

4.  سینی پرینتر: سینی پرینتر از آن دست امکاناتی است که در صورت استفاده تعداد کاغذ بالا، باید حتما به آن توجه کنید؛

5.  ابعاد تصویر چاپ شده بر روی کاغذ: همه چاپگرها قادر به چاپ تصویر بر روی تمام سطح کاغذ نیستند. یعنی لبه کاغذ را دست نخورده باقی می گذارند؛ اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد در زمان خرید به این مسئله توجه کنید.

خرید انواع پرینتر

شما مشتری محترم می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه سورس کامپیوتر براساس نیازهای خود و پرینترهای موجود، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و با منطقی‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید.


فرم ارسال نظر