» خرید لوازم جانبی موبایل از بهترین فروشگاه تهران

خرید لوازم جانبی موبایل از بهترین فروشگاه تهران

خرید لوازم جانبی موبایل از بهترین فروشگاه تهران

امروزه با توجه به عمومی شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند کاملا بدیهی است که افراد نیاز به خرید لوازم جانبی برای گوشی موبایلشان پیدا کنند؛ علاوه‌بر آن به همان اندازه‌ای که انتخاب نام برند گوشی موبایل مهم است، خرید لوازم جانبی آن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا در صورت استفاده از لوازم جانبی بی‌کیفیت و غیر اورجینال، گوشی موبایلتان با مشکلات جدی مواجه می‌شود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم لوازم دیجیتال خود را از یک فروشگاه معتبر هم‌چون جی اس کالا خریداری کنید.

فروشگاه لوازم دیجیتال جی اس کالا جزو بهتری مراکز فروش در سطح کشور است که با سابقه کاری 16 ساله خود، برترین برندهای لوازم جانبی موبایل را به مشتریان عرضه می‌کند؛ همچنین گفتنی است که بدانید تمام محصولات این فروشگاه اورجینال و دارای اصالت کالا هستند.

بررسی نکات ضروری در هنگام خرید باتری موبایل

پیش از هر چیزی ابتدا می‌خواهیم مواردی که در هنگام خرید باتری حائز اهمیت هستند را به صورت مختصر با شما مطرح کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

کیفیت باتری

باتری گوشی به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شود و کیفیت سابق خود را از دست می‌دهد؛ زمانی که باتری گوشی آیفون از کیفیت کافی برخوردار باشد در قسمت Battery Health عدد 100% باید دیده شود؛ بنابراین اگر باتری که خریداری می‌کنید کم‌تر از 100% باشد، یعنی باتری کیفیت کافی ندارد؛ همچنین اگر باتری که خریداری می‌کنید در قسمت Battery Health هیچ‌گونه عددی ثبت نکند، به این معناست که قسمت IC باتری مشکل دارد و باتری از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست.

IC و سل باتری

باتری‌های گوشی اغلب از دو قسمت اصلی به نام سل و IC درست شدند؛ بخش IC به قسمت سوکت سر باتری وصل است که وظیفه کنترل جریان برق و قطع و وصل کردن آن را برعهده دارد؛ کیفیت IC با سل رابطه مستقیمی دارد؛ به نحوی که هر چه کیفیت IC بیشتر باشد، عمر سل نیز بیشتر می‌شود.

قیمت باتری اصل آیفون

اپل یک کمپانی معتبر آمریکایی است که با سابقه طولانی مدت خود در زمینه طراحی و تولید گوشی و محصولات دیجیتال، یکی از پرفروش‌‌‌ترین برندهای گوشی جهان محسوب می‌شود؛ این کمپانی از سال 2017 توانسته درصد زیادی از سهم بازار موبایل جهان را از آن خود کند که علت آن نیز کیفیت بسیار زیاد محصولات و نوع طراحی به کار رفته در آن است؛ در حقیقت اپل یک برند بسیار لوکس و زیباست که کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که از کارایی محصولات این کمپانی ناراضی باشد.

گوشی موبایل یکی از وسایل کاربردی برای هر فردی است که نقش پررنگی در زندگی وی برعهده دارد؛ اما کارایی این وسیله به کیفیت باتری وابسته است؛ شاید در نگاه اول اهمیت باتری گوشی خیلی به چشم نخورد؛ اما با خراب شدن آن کاملا این خلا نمایان می‌شود.

اگر از گوشی آیفون استفاده می‌کنید و به تازگی متوجه خرابی باتری آن شدید به این معنی نیست که اپل برند بی‌کیفیتی است؛ همان‌طور که به شما گفتیم گوشی یک وسیله بسیار پرکاربرد است که در طول روز بخش اعظمی از زمان ما را به خود اختصاص داده است و همه ما روزانه زمان زیادی را صرف استفاده از گوشی خود می‌کنیم؛ به همین دلیل نیز باتری گوشی به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شود و نیاز به تعویض پیدا می‌کند.

کمپانی اپل جزو برترین شرکت‌های تولید کننده گوشی است که تعداد زیادی از افراد جزو طرفداران این برند هستند؛ به همین دلیل بدیهی است که با افراد سودجویی که قصد فروش باتری غیراورجینال آیفون را دارند برخورد کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از فروشگاته معتبر و باسابقه جی اس کالا خریداری کنید تا از محصولات باکیفیت و اورجینال بهره‌مند گردید؛ برای اطلاع از قیمت باتری اصل آیفون به صفحه محصولات جی اس کالا مراجعه کنید.

خرید کابل شارژر آیفون

کابل شارژر یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و خرابی آن باعث آشفتگی افراد می‌شود؛ این وسیله تاثیر مستقیمی بر سلامت باتری موبایل دارد و در صورت خرابی و فرسودگی، باتری گوشی را دچار مشکل و آسیب می‌کند.

کمپانی اپل جزو بهترین شرکت‌های تولید کننده گوشی است بنابراین اگر کابل شارژر شما دچار فرسودگی شده است، نشانه بی‌کیفیت بودن این برند نیست؛ بلکه دلیل آن استفاده مداوم شما از کابل شارژ و گرم شدن سیم شارژر است؛ پس کاملا طبیعی است که پس از مدتی نیاز به خرید مجدد کابل شارژر آیفون پیدا کنید.

اگر از کابل شارژر خراب و پوسیده استفاده کنید، به مروز زمان کیفیت گوشی موبایلتان نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و کارایی روزهای گذشته خود را از دست می‌دهد؛ زیرا کابل خراب، توانایی کافی برای شارژ کردن گوشی موبایل شما را ندارد و به همین علت، فشار بسیار زیادی به دستگاه موبایلتان وارد می‌شود؛ در این حالت شما برای رفع خرابی گوشی خود باید اقدام به خرید مجدد و یا تعویض آن کنید؛ ولی در نظر داشته باشید که با توجه به افزایش قیمت گوشی، ملزم به پرداخت هزینه بسیار زیادی می‌شوید؛ پس چه بهتر که در همان ابتدای بروز این مشکل منطقی‌ترین راه‌حل را انتخاب کنید؛ پس اگر کابل شارژر موبایلتان دچار خرابی شده است و اقدامی در رابطه با تعویض و خرید کابل شارژر آیفون انجام ندادید، توصیه می‌کنیم همین حالا کابل شارژر مناسب گوشی موبایلتان را انتخاب کنید.

نکته بسیار مهم: تمامی باتری‌ها و شارژرهایی که در فروشگاه تخصصی جی اس کالا به فروش می‌رسند از گارانتی معتبر برخوردار هستند تا خیال شما مشتریان گرامی از بابت اورجینال بودن این محصولات آسوده باشید.

چرا جی اس کالا را باید برای خرید لوازم جانبی گوشی انتخاب کنیم؟

یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با آن مواجه می‌شوند، فرسودگی و خرابی باتری و شارژر موبایل است؛ علی‌الخصوص اینکه به آسانی نمی‌توانند باتری اصل گوشی خود را پیدا کنند؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم لوازم جانبی گوشی موبایلتان را از فروشگاه جی اس کالا خریداری کنید؛ به این ترتیب از لوازم جانبی اورجینال نیز بهره‌مند می‌شوید.


فرم ارسال نظر