» نحوه تعویض تشک نشیمن صندلی

نحوه تعویض تشک نشیمن صندلی

نحوه تعویض تشک نشیمن صندلی


تشک کوچک وسط صندلی ها دائمی نیست. اگر روی آن نشستید و چوب زیرین را کاملا حس کردید وقتش رسیده که تشک را تعویض کنید. با تعویض فوم این تشک می توانید باز هم از صندلی استفاده کنید. شاید چنین صندلی ای راحت به نظر نرسد، اما اینطور نیست. تشک آن راحت برداشته می شود و می توانید آن را تعمیر کنید.


در این متن، به چگونگی انجام تعمیر، ابزار مورد نیاز، فوت و فن های کار و گام های تعمیر مبل خواهم پرداخت. اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید همه چیزی که به آن نیاز دارید در این مقاله هست. اما برای استفاده از خدمات تعمیر مبلمان در تهران منزل توسط یک متخصص حرفه ای می توانید از بازار خدمات سنجاق کمک بگیرید. البته قیمت تعمیر مبل هم می‌تواند هدف شما برای جستجو در این بازار پر سر و صدا باشد.


 


1. صندلی را برعکس کنید و پیچ های اتصال دهنده تشک را به چوب باز کنید. در هر گوشه و وسط تشک پیچ قرار دارد. با باز کردن پیچ پنل نشیمن به پایین می افتد. در غیر این صورت به آن ضربه بزنید.

2. تشک نشیمن را برعکس کنید و پیچ های آن را باز کنید. پارچه را بکشید تا فوم زیرین را ببینید. بگذارید پارچه از یک سمت آویزان بماند.



3. یک کاردک را زیر فوم نگه دارید و بکشید تا فوم از چوب جدا شود. با انگشت فوم را بکشید. اگر قسمتی از آن پاره شد یا به چوب چسبیده ماند اشکال ندارد. با کاردک تکه های دیگر را جدا کنید.

4. پنل را اندازه بگیرید. فوم جدید را به همان اندازه برش دهید. روی پنل چسب اسپری بزنید و فوم را روی آن قرار دهید. با دست آن را فشار دهید تا به چوب بچسبد.

5. با دست پارچه را خوب بکشید و روم فوم نگه دارید. آن را سفت نگه دارید و بعد با منگنه محکم کنید.

6. پارچه را در سمت دیگر کشیده و محکم کنید. منگنه دیگری بزنید. سمت دیگر را هم محکم کرده و منگنه کنید. پارچه را با دست خوب صاف کنید تا مثل روز اول بماند. تشک را برگردانید تا ببینید هیچ برآمدگی روی آن وجود ندارد. 

7. دوباره تشک را روی صندلی گذاشته و پیچ کنید.

 

فرم ارسال نظر