» سفری خاطره‌انگیز را با تور عمان تجربه کنید

سفری خاطره‌انگیز را با تور عمان تجربه کنید

سفری خاطره‌انگیز را با تور عمان تجربه کنید

 سفر به عمان با داشتن جاذبه‌های فراوان همراه با هیجان و لذت است. خانه اپرای مسقط یکی از شاه‌کارهای معماری‌ست که طراحی آن به سبک کلاسیک و توجه خاصی به تزئینات آن شده است. به حدی این خانه اپرا باشکوه و مجلل است که برای دیدن آن ساعت‌ها وقت نیز کم است. تور عمان با امکانات ویژه شما را به دیدن این مکان زیبا می‌برد. بدون شک شما از دیدن این‌همه زیبایی به وجد خواهید آمد.

فضای داخلی این خانه موسیقی با ظرافت بالا و از دکوراسیون‌هایی از جنس چوب؛ منبت‌کاری‌هایی از برگ طلا و لوسترهای زیبا و چشم نواز کریستال که چشم هر بینده‌ای را به خود خیره می‌کند؛ ساخته شده است. این مکان می‌تواند جایی برای برگزاری کنسرت و اجرای اپرا باشد. این خانه عظیم و باشکوه می‌تواند هزار و صد نفر را در خود جای دهد.

از ابتدای سال ۲۰۲۱؛ شهروندان ۱۰۳ کشور از جمله ایران، می‌توانند بدون ویزا تا ۱۴ روز به کشور عمان سفر نمایند.

برای افرادی که علاقمند به هنر و معماری هستند این مکان جلوه زیبایی‌ست که به سبک سنتی و عربی ساخته شده است. به طوری‌که خانه اپرا به یکی از مشهورترین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر تبدیل شده است. باغ با صفا و زیبایی خانه اپرا را همچون نگینی بر انگشتر در بر گرفته است. مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین سنگ‌ها در نمای این ساختمان به کار رفته است.

  

کاغ العالم عمان

این عمارت فوق العاده زیبا که یک کاخ سلطنتی است با معماری مدرن ساخته شده است. این قصر زیبا یکی از جاهای دیدنی عمان است که در مسقط و محله قدیمی آن قرار دارد. کاخ العالم عمان در زمان سلطان قابوس پذیرای بسیاری از افراد سرشناس بود است. تمام اطراف این کاخ با شکوه را باغ‌های سرسبز و ساختمان‌هایی با دیوارهای بلند که با سنگ مرمر محاصره شده‌اند؛ فرا گرفته است.

برای ورود به کاخ چهار ستون به رنگ‌های طلایی و آبی ساخته شده است. درخشش و زیبایی این ستون‌ها به همراه طاق‌ها که به زیبایی تزئین شده‌اند؛ از فاصله دور چشم‌ها را می‌نوازد. حکاکی و کاشی‌کاری‌هایی که بر روی ستون‌ها وجود دارد کاملا به سبک عربی می‌باشد که به نمای بیرونی کاخ جلوه خاصی می‌دهد. دیدن این کاخ سلطنتی بسیار باشکوه همگان را به وجد می‌آورد.


کاخ العالم عمان

بناهایی که در اطراف این کاخ زیبا وجود دارد؛ با پشت بام‌هایی به رنگ سفید؛ هلالی شکل و ایوان‌هایی از جنس چوب جلوه کاخ سلطنتی را چند برابر کرده است. مجموعه ساختمان‌های نزدیک به هم نمایی زیبا و بی‌نظیر را خلق کرده‌اند. قصر العالم دارای استخر؛ باغ‌های زیبا و سرسبز؛ ویلای مهمان و پذیرای افراد سلطنتی می‎باشد. در زمان سلطان قابوس از ملکه انگلیس الیزابت در این کاخ پذیرایی شده است.

 

موزه ملی عمان

مشهورترین بنای فرهنگی؛ موزه ملی عمان است که در شهر مسقط قرار دارد. این موزه باشکوه دارای چهارده گالری زیبا و دائمی است که معرف سرزمین و مردم این دیار؛ ارز؛ رنسانس؛ تاریخ دریانوردی و ..... می‌باشد. این موزه نسبت به سایر موزه‌ها از رتبه برتر موزه‌های عمان برخوردار می‌باشد؛ چون دارای قسمت‌هایی همچون مراکز آموزش؛ انتقال دانش؛ اطلاعات و مهارت‌ها از نسل قدیم به نسل جدید می‌باشد.

عمان؛کشوری است در حاشیه جنوبی خلیج فارس که آب و هوایی گرم و خشک دارد.بهترین زمان سفر به این کشور در فصول پاییز و زمستان است.در این زمان دمای هوا،در حدود ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

معماری این موزه زیبا و دیدنی به سبک مدرن است. انواع نمایشگا‌ه‌ها از دیگر نقاط جهان را در بر دارد. این موزه جذاب مقابل کاخ سلطان قرار دارد. به طوری‌که در این موزه استفاده از امکاناتی همچون صفحه‌های بزرگی برای نمایش، درست کردن فضای مناسب؛ ایجاد نور و ارتفاع کافی برای افزودن جلوه آثاری که در آن‌جا واقع است به چشم می‌خورد.


موزه ملی عمان

شما با ورود به این موزه جذاب و دیدنی تعداد بسیار زیادی از وسایل مختلف را می‌بینید. انواع آثارهای هنری؛ لوازم خانه؛ وسایل تفریحی و .... که بیشتر از هفت هزار وسیله می‌باشد. جاذبه‌های گردشگری زیادی در اطراف این موزه می‌باشد. مکان‌هایی همچون بازار مطرح؛ قلعه مطرح؛ کاخ العالم؛ مسجد جامع مسقط و ..... که شما با یک تیر می‌توانید چند نشان بزنید و علاوه بر موزه ملی دیگر مکان‌های زیبا و جذاب را هم ببینید.

تور ارزان عمان: می‌تواند یک انتخاب از سوی مسافرین باشد با انتخاب هتل‌های معمولا دو و یا سه ستاره و یا هتل آپارتمان در مرکز شهر مسقط و همچنین انتخاب پروازهای ایرانی در روزهای غیر تعطیل و بخصوص فصل تابستان شاهد کاهش قیمت تور عمان خواهیم بود.

اگر قصد سفر و دیدن جاذبه‌های عمان را دارید؛ تور عمان با امکانات ویژه‌ همراه و راهنمای مطمئنی‌ست که شما را به دیدن تمام جاذبه‌های گردشگری عمان دعوت می‌کند. عمان کشوری‌ست که هر ساله تعداد زیادی گردشگر برای دیدن مکان‌های زیبا؛ جذاب و دلنشین به این کشور سفر می‌کنند. هتل‌های زیبا و سر به فلک کشیده؛ رستوران‌ها همراه با غذاهای لذیذ عمانی؛ بازارهایی با انواع مغازه‌ها و سوغاتی‌های متنوع چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.


برگرفته از وبسایت عمان ۷۷۷ https://oman777.com  

                                           

 

 

فرم ارسال نظر