» مزایای استفاده از یوسی در بازی پابجی چیست؟ + بررسی روش های تهیه آن

مزایای استفاده از یوسی در بازی پابجی چیست؟ + بررسی روش های تهیه آن

بازی پابجی یا PlayerUnknown’s Battlegrounds یکی از بهترین و زیباترین بازی های سبک اکشن است که از سال 2017 که تاریخ عرضه و ورود آن به بازار های جهانی می باشد تا به امروز، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و به عنوان پردانلود ترین بازی های نسخه موبایل از ان یاد می شود.

این بازی برای پلتفرم های مختلفی در حال حاضر تهیه و تولید شده است که نسخه موبایل آن در مقایسه با سایر پلتفرم های دیگر دارای محبوبیت قابل توجه ای است! آن چیزی که این بازی را به یک بازی منحصر به فرد و ایده آل تبدیل ساخته است، داستان بازی، شخصیت ها، گرافیک بالا، مراحل متنوع، صداگذاری حرفه ای و.... است.


جالب است که بدانید در این بازی ارزی رایج و متنوع به نام یوسی وجود دارد که استفاده از آن مزایای قابل توجه ای را برای کاراکتر و یا شخصیت شما به همراه دارد تا بتوانید در طول فرایند بازی ضمن مقابله با رقبا، به دست آورد های زیادی در این بازی برسید.

اما این که یوسی چیست و چطور می توان آن را به دست آورید و یا استفاده از آن چه مزایایی برای گیمر ها دارد، دقیقا موضوعی است که در این مقاله می خواهیم به معرفی و بررسی این موضوع بپردازیم! از این رو اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، حتما و حتما با ما همراه باشید.

 

داستان بازی پابجی موبایل چیست؟

بازی پابجی موبایل یک بازی به سبک اکشن بتل رویال می باشد که در دسته بندی های متنوع و مختلفی قرار دارد، در این بازی شما به همراه 99 نفر دیگر از یک هواپیما در یک جزیره متروکه فرود خواهید آمد! در ابتدا هیچ سلاح و تجهیزاتی در اختیار شما وجود دارد اما باید بتوانید با استفاده از روش هایی که وجود دارد، برای خود سلاح و تجهیزات فراهم کنید تا بتوانید با دشمنان و رقیبانتان در این بازی بجنگید!

در این بازی کسی پیروز است که به عنوان تنها فرد جزیره در یک نبرد تک نفره و یا گروهی پیروز میدان شود. در این میان استفاده از یوسی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر پیشرفت شما در بازی پابجی داشته باشد که در ادامه به معرفی و بررسی یوسی و همچنین مزایای آن در بازی خواهیم پرداخت.

 

یوسی در بازی پابجی موبایل چیست و استفاده از آن چه مزایایی برای گیمر ها دارد؟

یوسی ارز رایج در بازی پابجی است! در واقع در تمامی بازی های درون برنامه ای ارز و یا پولی به عنوان قرارداد برای بازیکنان و همچنین شرکت سازنده بازی وجود دارد که با استفاده از آن بتوانند به پیشرفت قابل توجه ای در بازی برسند.

شما با استفاده از یوسی در بازی پابجی می توانید به دست آورد های بی نظیری برسید که این دست آورد ها بدون شک شما را ممتاز و متمایز از سایر گیمر ها خواهد نمود. با این حال در ادامه همراه باشید تا به معرفی بهترین و موثرترین مزایای استفاده از یوسی پابجی بپردازیم.

در بازی پابجی شما در یک جنگ واقعی قرار دارید! بدون شک در یک جنگ واقعی امکان این که شما تنها با یک سلاح و آن هم با چاقو به موفقیت برسید امری کاملا غیر ممکن است چراکه تمامی رقبای شما با در اختیار داشتن سلاح های جدید و به روز صد در صد شما را از پای در خواهند آورد.

 از این رو شما برای آن که بتوانید در بازی پابجی به تجهیزات مهمی همچون لباس، اسلحه، کلاه، نقاب، وسایل استتار، تجهیزات درمانی و حتی وسایل حل و نقل دسترسی داشته باشید باید حتما از یوسی استفاده کنید.

در مراحل اولیه بازی شاید شما بتوانید تنها با یک چاقو و یک دست لباس به جنگ خود ادامه دهید اما هرچه شما وارد مراحل بالاتر بازی خواهید شد، این تجهیزات دیگر برای شما کاربردی نخواهد داشت و شما به عنوان یک بازنده، به زودی از بازی خارج خواهید شد.

همچنین جالب است بدانید که در طول بازی این سلاح ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار نخواهد گرفت و شما برای آن که بتوانید به این سلاح ها و تجهیزات دسترسی داشته باشید، باید حتما از یوسی استفاده کنید.

البته تنها استفاده از یوسی باعث خرید سلاح و تجهیزات نخواهد شد! بلکه شما با استفاده از یوسی می توانید قدرت بدنی و توانایی مخفی شدن را در کاراکتر خود افزایش دهید که این دو ویژگی کمک قابل توجه ای به ماندگاری شما در بازی خواهد نمود.

 

مخفی شدن در بازی پابجی چطور می تواند باعث پیروزی شما شود؟

یکی از استراتژی های مهمی که در بازی پابجی وجود دارد، توانایی مخفی شدن کاراکتر هاست! این کاراکتر ها هستند که با مخفی شدن در مخفیگاه خود و همچنین استتار در مکانی مناسب می توانند در شرایطی ایده آل و درست به دشمن خود حمله کنند! در این صورت به هیچ عنوان آن ها متوجه شما نخواهند شد و شما می توانید تک تک تمامی دشمنان را از این روش نابود کنید.

دریافت بلیط ورود به رقابت های رویال پس و الیت رویال در بازی پابجی

رقابت های رویال پس و الیت رویال دو نمونه از رقابت های بسیار هیجان انگیز و منحصر به فرد در بازی پابجی هستند که با شرکت در این رقابت ها شما وارد جنگ واقعی خواهید شد و باید بتوانید برنده نبرد در این میدان باشید .

برای شرکت در این رقابت ها باید مقدار قابل توجه ای یوسی پرداخت کنید اما با شرکت در رقابت ها و پیروزی در آن ها می توانید به مقدار قابل توجه ای یوسی در بازی پابجی برسید! از این رو استفاده از یوسی در بازی پابجی دارای اهمیت بسیار قابل توجه ای است که می تواند کاراکتر و یا شخصیت شما را در بازی به یک شخصیت محبوب و منحصر به فرد تبدیل کند.

برای این موضوع و تهیه یوسی روش های متنوع ای از جمله روش های رایگان و پولی وجود دارد که در مقالات آینده به تفاوت این دو روش را بازگو خواهید نمود تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید.

فرم ارسال نظر