» روانشناس ایرانی در لندن

روانشناس ایرانی در لندن

روانشناس مینو ایرانی-روانشناس ایرانی در لندن

positive-thought.net

هر یک از ما ممکن است در نقطه ای از زندگی خود احساس درماندگی کنیم و احساس کنیم که برای حل مشکلات خود به کمک نیاز داریم. بر اساس گزارش موسسۀ ملی سلامت روان آمریکا، بیش از 30 میلیون آمریکایی برای حل مشکلات و احساساتی که خارج از کنترلشان است به کمک نیاز دارند و در سایر کشورها و از جمله ایران و کشورهای اروپایی نیز چنین آمارهایی وجود دارد و برای همین یافتن روانشناس مطمئن ایرانی در خارج از ایران امری بسیار مهم است.

 با مراجعه به روانشناس، مشاور خوب، و رزرو از بهترین روانشناسان مشکلاتی از قبیل اضطراب، افسردگی، وسواس، اعتیاد، مسائل مربوط به ازدواج، استرس، فوبیا، مشکلات جنسی خود را درمان کنید.

اگر در لندن هستید و به دنبال روانشناس مطمئن هستید ما به شما خانم مینو ایرانی، بهترین روانشناس سلامت در لندن را معرفی میکنیم.

شما میتوانید جهت مجموعه خدمات مشاروه ای در زمینه مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی, طلاق و اختلافات, مشاوره قبل و بعد از ازدواج, مشاوره فردی, استرس, اضطراب و افسردگی و …. بصورت آنلاین و تلفنی از خانم مینو ایرانی بهترین روانشناس سلامت در انگلیس-لندن بهره مند شوید. لازم به ذکر است شما میتوانید یک جلسه رایگان با این روانشناس با تجربه گفتگو کنید.

مینو ایرانی کارشناس ارشد روانشناسی عمومی از دانشگاه ایران و دانشجوی دکتری سلامت و متخصص در دوره های تخصصی بین المللی :

رفتاردرمانی شناختی CBT

مصاحبه بالینی Clinical Interview

تشخیص اختلالات روانی شخصیتی DSM,4,5

خانواده درمانی Family therapy

زوج درمانی Couples therapy

روانشناسی یکپارچه نگر Integrated psychology

روانشناسی مثبت نگر Positive psychology

شخصیت شناسی

درمان تمرکز بر شفقت (شفقت درمانی ) CFT

مشاوره به طور خصوصی

همکاری در خدمات مشاوره ای با موسسات و شرکت های متفاوت در ایران و همچنان به صورت آنلاین همکاری می نمایند.

در اینجا توضیحاتی در مورد اهمیت شاخه های روانشناسی داده میشود :

مشاوره تحصیلی شامل: هدایت تحصیلی، آموزش مهارت های مطالعه و یادگیری، حل مشکل افت تحصیلی، استرس و اضطراب امتحانات، رفع رفتارهای نابهنجار، ارائه راهکار برای حل مشکلات روحی و روانی و در نهایت هموار کردن مسیر دانش آموزان برای موفقیت در تحصیلات… که نقش مهمی که در موفقیت یا شکست دانش آموزان و دانشجویان در مسیر تحصیلی و شغلی خود ایفا می کند.

مشاوره خانواده: سلامت، ثبات و خوشحالی خانواده ممکن است بوسیله استرس­ های زندگی مدرن تحت تاثیر قرار بگیرد. این عوامل استرس زا برخواسته از نیاز به افزایش تعادل بین شغل و زندگی خانوادگی، بحران­ های خانوادگی فرد یا افراد خانواده، مشکلات روانشناختی فرد یا افراد یک خانواده، مشکلات ارتباطی و بسیاری از عوامل دیگر هستند. ضرورت مشاوره خانواده جهت مهارت بهتر برای زوجین جهت روبرو شدن با مشکلات حوزه زناشویی در تمامی ابعاد است. مانند:

چگونگی ارتباط با جنس مخالف، مقابله با شکست های عاطفی، مشاوره پیش از ازدواج، ارتباط جنسی رضایت بخش (سکس سالم)، اختلافات زناشویی، طلاق عاطفی، بی وفایی و خیانت، شک و بی اعتمادی به همسر، اختلاف با خانواده همسر غلبه بر روزمرگی و یکنواختی زندگی، همسران در آستانه طلاق، سازگاری بعد از طلاق، ازدواج مجدد، مشکلات جنسی، مهارتهای گفتگو و …

مشاوره فردی: شما میتوانید با مشاوران متخصص خود حتی به صورت تلفنی در حوزه های زیر در ارتباط باشید و برای رفع مشکلات خود بهترین روش را پیدا کنید :

خود شناسی، ازدواج، اختلالات خلقی، اختلالات شخصیتی، روابط جنسی و مشاوره زوجی، مشکلات بین فردی، مداخله در بحران های عاطفی (عشقی و جدایی) و سوگفقدان و خودکشی، کنترل خشم، اضطراب و دلشوره، افسردگی و گوشه گیری، شکست های عاطفی، رفتارهای خود آسیب رسان و دگر آسیب رسان، کم رویی، وسواس، افکار منفی، بدبینی و بدگمانی، حواس پرتی، مشکلات حافظه، تمرکز و توجه، اعتماد بنفس پایین، مهارت های ارتباطی، اهمال کاری، افزایش توانمندی روانی اجتماعی، اعتیاد و وابستگی به مواد مخدر، اینترنت و شبکه های اجتماعی، مشکلات جنسی و ...


جهت تماس و پرسش و پاسخ روانشناسی از داخل و خارج از کشور ( ایرانیان – فارسی زبانان )

روزهای مد نظر مشاوره و پاسخگویی: دوشنبه تا جمعه / شنبه با توافق و برنامه ریزی در صورت ضرورت ساعات کاری و پاسخگویی: به وقت انگلستان: 10am – 6pm به وقت ایران: 13:30 – 21:30


مشاوره :

WahtsApp: 00447462859787

Telegram: 00447462859787

Imo: 00447462859787

Viber: 00447462859787


مشاوره آنلاین: چت آنلاین در ساعات پاسخگویی | جلسه اول مشاوره رایگان می باشد


وب سایت روانشناس مینو ایرانی: positive-thought.net

کانال تلگرام روانشناس مینو ایرانی : @positive_thought_net

 


بیشتر بخوانیم:

» ایرانیان مقیم لندن انگلیس و نیاز آن ها به روانشناس ایرانی!


نظرات
arrow شکوفه
مشاوره من واقعا کاربردی بود و هر انچه خانم دکتر فرمودن رو اجرایی کردیم ،و واقعا جواب داد.سپاس از همراهی و صبوریتون خانم دکتر عزیزم.
arrow Nila
بسیار عالی ممنونم بابت مشاوره خوبتون❤️❤️
arrow شایسته
بسیار عالی
arrow maha
شما یکی از بهترین دکتر روانشناس هستید از نظر من
arrow مهسا
سلام بسیار خوشحال هستم که با خانم دکتر ایرانی جلسه داشتم و با کمک و راهنمایی شما تونستم مشکلم را خل کنم.سپاسگزارم
فرم ارسال نظر