» 5 برند پر طرفدار یخچال فریزر ایرانی

5 برند پر طرفدار یخچال فریزر ایرانی

خرید یخچال یک موضوع بسیار مهم است. امروزه با توجه به گران بودن لوازم برقی خانگی در بازار، بهتر است یک انتخابی داشته باشیم که هم به صرفه باشد و هم با کیفیت. شما باید یک یخچالی خریداری کنید که از کیفیت آن مطمئن باشید تا به مرور زمان دچار مشکل نشوید. چرا که یک یخچال با کیفیت قریب بر 10 الی 15 سال و در برخی مواقع در اثر استفاده صحیح بیشتر از این مدت می‌بایست عمر کند. بنابراین مهم است که در خرید یخچال کیفیت و برند را در نظر داشته باشید. امروزه برخی از برندهای ایرانی نیز جای برندهای خارجی را گرفته اند و از نظر کیفیت خود را به مردم ثابت کرده اند. همچنین با توجه به قیمت‌های گزاف یخچال، خرید برند ایرانی بیش از پیش در حال افزایش است. امروز قصد داریم در مورد 5 برند پر طرفدار یخچال فریزر ایرانی صحبت کنیم. در ادامه شما را برای خرید یک یخچال خوب ایرانی یاری می‌کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی برای خرید یک یخچال با کیفیت را دریافت کنید.

بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی در سال 1400

یخچال اسنوا

همیشه در خرید یخچال و دیگر لوازم خانگی با برند ایرانی اسنوا حرف اول را می‌زند. یخچال‌های اسنوا در ایران بسیار معروف و پرطرفدار بوده و طبق آمارهای اخیر درصد خیلی کمی از مردم از این برند شکایت داشتند. با ذکر این موضوع می‌توان نتیجه گرفت اسنوا یکی از برندهاییست که برای خرید یخچال خوب می‌توانید روی آن حساب کنید. از این رو در صورت تصمیم به خرید یک یخچال با کیفیت ایرانی این برند را فراموش نکنید.

یخچال اسنوا دارای مصرف انرژی +A  بوده و جزو یخچال هایی با مصرف پائین است. بنابراین اگر به دنبال یک یخچال کم مصرف هستید، انتخاب خوبی است. ظرفیت یخچال فریزر اسنوا 440 لیتر بوده و از نظر جا دار بودن جزو یخچال‌های خوب و مطلوب به حساب می‌آید.


ویژگی‌های منحصر به فرد یخچال اسنوا

·       یخچال‌های اسنوا دارای سیستم نوفراست یا بدون برفک هستند.

·       دارای سیستم سرمایش هوشمند بوده و 6 سنسور هوشمند در آنها تعبیه شده است.

·       دارای فیلتر سه لایه ضد بو است.

·       محفظه چیلر دارد.

·       دارای سیستم یخساز اتوماتیک بر حسب آب شهری است.

·       سیستم تهویه هوا در این برند از نوع سه بعدی است.

·       تعمیر یخچال اسنوا نسبتا کم بوده است

یخچال فریزر هیمالیا

 

اگر به دنبال یخچالی هستید که مدت‌ها برای شما بدون عیب کار کند، هیمالیا را انتخاب کنید. این برند که به صورت انحصاری در ساخت انواع یخچال مشغول به فعالیت است، دارای یخچال هایی فوق العاده با کیفیت و بی نقص است. امروزه هیمالیا در مدل‌های مختلف یخچال تولید می‌کند. یخچال‌های فریزر معمولا درب از پائین ، درب از بالا و یخچال‌های دوقلوی هیمالیا مدل ساید بای ساید در حال حاضر توسط این برند ساخته شده است. این یخچال دارای برچسب انرژی A بوده و در گروه یخچال هایی با مصرف انرژی کم قرار دارد. بنابراین اگر نگران انرژی یخچال خود هستید، این یخچال در ردیف یخچال‌های کم مصرف است. ظرفیت این یخچال مانند یخچال فریزر‌های اسنوا 440 لیتر است.


ویژگی‌های منحصر به فرد یخچال هیمالیا

·       یخچال هیمالیا مجهز به سیستم بدون برفک است.

·       دارای یخساز و آبسردکن اتومات است.

·       این یخچال‌ها دارای محفظه دمای پائین هستند.

·       کندانسور در یخچال‌های هیمالیا از نوع مخفی است.

·       از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به هوم بار آنها اشاره نمود.

·       مجهز به محفظه BIG BOX در بخش فریزر است.

·       تنها عیبی که در این یخچال‌ها شناسایی شده است نداشتن فیلتر تصفیه آب است.

·       مدل‌های دو قلوی یخچال هیمالیا از نظر کیفیت و شکل ظاهری در رقابت تنگاتگی با مدل‌های خارجی بوده و بسیار پر طرفدار هستند.

·       گزارش از نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا نسبتا کم بوده و ارزش خرید نسبت به قیمت را دارد.

یخچال فریزر امرسان

امرسان برندیست که سالهاست در تولید انواع یخچال فریزر فعالیت دارد. این برند معروف در تولید یخچال‌های متفاوت و کلاسیک فعال بوده و اگر به دنبال طرح‌ها و رنگ‌های خاص هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این برند خریداری کنید. علاوه بر ظاهری زیبا، امرسان در تولید یخچال‌های با کیفیت نیز فعالیت دارد. امرسان یخچالی کم مصرف دارای برچسب مصرف انرژی A  است. اگرچه این یخچال‌ها از نظر ظرفیت نسبت به دو برند قبلی کم ظرفیت هستند اما می‌توانید به عنوان یک برند با کیفیت آن را انتخاب کنید.


ویژگی‌های مثبت یخچال امرسان

·       سیستم برفک زدای خودکار دارد.

·       دارای سیستم انجماد سریع است.

·       سیستم عیب یابی هوشمند دارد.

·       دارای سیستم گردش هوا است.

·       فریزر یخچال‌های امرسان 15 فوت است.

·       بزرگ ترین معایب یخچال‌های امرسان نداشتن آبسردکن است.

·       یخچال‌های امرسان دارای پایه‌های چرخدار بوده و همین موضوع سبب می‌شود تا بتوانید پایه‌ها را به راحتی تنظیم و یخچال را جا به جا کنید.

یخچال فریزر فیلور

فیلور نیز از دیگر برندهای ایرانی محبوب است. این برند دارای یخچال هایی با کیفیت با قیمت مناسب است. بنابراین اگر می‌خواهید از یک برند ایرانی با کیفیت با قیمتی مناسب خریداری کنید، این برند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با خرید یخچال فیلور مدت‌های زیادی را با یک یخچال فوق العاده سپری کنید.


ویژگی‌های یخچال فیلور

·       این یخچال دارای سیستم اخطار هوشمند است.

·       برخی از مدل‌های آن دارای آبسردکن و فیلتر تصفیه آب هستند.

·       ظرفیت این یخچال‌ها برای تعداد نفرات 5 نفر مناسب است.

یخچال فریزر اکترواستیل

 

همه ما با برند الکترواستیل و آوازه آن آشنایی داریم. این برند معروف ایرانی توانسته است تاکنون نام خود را به عنوان با کیفیت ترین برند ایرانی ثبت نماید. چرا که دارای کیفیتی فوق العاده است. اما یک موضوعی که باید مورد توجه باشد این است که قیمت یخچال الکترواستیل نسبت به برندهای دیگ معمولا بیشتر است.


ویژگی یخچال‌های الکترواستیل

·       ابعاد و فضای لازم را دارا بوده و یخچال هایی جادار هستند.

·       سیستم یخساز اتومات دارند.

·       دارای درب بار هستند.

·       ظاهری زیبا دارند.

·       سیستم سرمایش سریع دارند.

·       در برخی مدل‌ها دارای صفحه نمایش هستند.

·       در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل گزارش از تعمیرات نسبتا زیاد است.

نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر ایرانی و خارجی

آراسرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات انواع یخچال فریزر و همچنین نمایندگی پس از فروش انواع یخچال با بیش از یک دهه سابقه درخشان مشغول به فعالیت است. اگر به تازگی یخچال خود را خریداری کرده و نیاز به نصب فوری دارید، اگر یخچال شما نیاز به سرویس داشته و یا دچار مشکل خاصی شده است، همین حالا از طریق تماس با شماره تلفن‌های درج شده می‌توانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، درخواست خود را در سایت    www.araservice.co ثبت کنید و در محل و به صورت تضمینی از خدمات بهره مند شوید.

 

فرم ارسال نظر