» گروه بین المللی طرح و ساخت پرسا

گروه بین المللی طرح و ساخت پرسا

به نام خدا

گروه بین المللی طرح و ساخت پرسا

گروه بین المللی مهندسی طرح و ساخت پرسا به عنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات تخصصی شامل مشاوره، طراحی آشپزخانه صنعتی، دکوراسیون داخلی، سازه، تاسیسات، ساخت، تجهیز، آموزش، راه اندازی، فرانچایز در صنعت گردشگری و رستوران توانسته است در سطح ملی و بین و المللی باشد. حوزه های خدمات این گروه در نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت، معدن، حمل و نقل(هوایی، دریایی، ریلی)، گردشگری، هتل، بیمارستان، کیترینگ (کترینگ)، فودکورت، رستوران، تالار، فست فود، کافی شاپ و غیره می باشد.

مدیر عامل محترم گروه بین و المللی طرح و ساخت پرسا جناب مهندس محمد رضا داوری خدماتی در حوضه آشپزخانه صنعتی، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فرانچایز برای شما عزیزان فراهم ساخته است.

از سوابق کاری درخشان ایشان می توان به رئیس هیئت مدیره شرکت ماه دام طیور هیما، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت شباهنگ برکت، مدیر عامل و موسس شرکت های طراحی ساوا و شیراز پلات و مدیرعامل و عضو هیئت مدیره طرح و ساخت پرسا اشاره کرد.


آشپزخانه صنعتی         

آشپزخانه صنعتی به مرکز تهیه و تولید غذایی گفته می شود که برای تعدادی از مخاطبان، مشتریان یا مصرف کنندگان غذا و نوشیدنی را به طور انبوه ارائه می دهد و این روند به صورت مستمر و پیوسته ادامه دارد.        

اصولا آشپزخانه صنعتی تهیه و تولید غذا را به عنوان یک هدف خدمات اقتصادی و تجاری دنبال می کند، در طراحی های رستوران به دلیل تنوع زیاد منو غذایی استفاده از ماشین آلات و تجهیزات چندمنظوره (multi-function ) رایج می باشد.

در کنار ماشین آلات و تجهیزات میزهای کار برای گذاشتن لوازم، مواد اولیه یا محلی برای فعالیت آشپزها گذاشته می شود و در انتهای آشپزخانه میزهایی جهت تزیین غذا و ارائه به سالن غذاخوری توسط میزبان تعبیه می گردد.

همانطور که اشاره شده در آشپزخانه های رستوران سرعت تولید غذا در حداقل مطلوب فضا و مساحت جز اولویت ها می باشد.

به طورکلی در اکثر آشپزخانه صنعتی براساس گروه بندی تهیه و تولید غذا در آن، فضاهای اصلی وجود دارد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در ابتدای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی، بدون شک داشتن اطلاعات کامل در مورد نوع وسایل و لوازم مورد استفاده در آشپزخانه صنعتی کمک قابل توجهی به بهینه شدن هزینه ها می نماید.

کارشناسان گروه بین المللی طرح و ساخت پرسا با تجربه بالای خود در راه اندازی آشپزخانه های صنعتی بهترین مشاوره را برای انتخاب بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی جدید ارائه می دهند.

در راه اندازی آشپزخانه های صنعتی وسایل و تجهیزات بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

از این لوازم می توان به تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی مانند کابینت، میز کار و …. اشاره کرد، همچنین تجهیزات سرو غذا شامل ترولی و گاری حمل بار برای حمل غذا در کیترینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

تجهیزات سلف سرویس، تجهیزات طبخ غذا (انواع اجاق ها، دیگ، تنور و …) تجهیزات فست فود، تجهیزات کافی شاپ، دستگاه های نگهداری مواد (فریزر و یخچال ها) ماشین آلات ظرفشویی و سایر تجهیزات صنعتی آشپزخانه به طور مشخص و دقیق توسط مشاوران گروه بین المللی طرح و ساخت پرسا بررسی و مشخص می گردد.

فرانچایز

این صنعت از پر طرفدار ترین اشکال کسب کار مخصوصا در کشور های در حال توسعه می باشد.

فرانچایز یعنی استفاده از نام یک برنده معتبر و دارایی های فکری آن کسب کار که تحت قراردادهای مشخص و پرداخت هزینه هایی به عنوان حق استفاده از آن برند تحت اختیار یک فرد حقیقی یا یک شرکت حقوقی قرار می گیرد.

مدل کسب و کار بیشتر در بازار رستوران، فست فود و کافی شاپ دیده می شود و معروف ترین آن ها در دنیا مک دونالد است.

از نمونه های ایرانی این صنعت می توان به هایدا ، بوف، آیس پک و فروشگاه های زنجیره ای کوروش اشاره کرد.

در فرانچایز یک طرف بعنوان فرانچایز دهنده (فرانچایزر) و طرف دیگر بعنوان فرانچایز گیرنده (فرانچایزی) حق استفاده از نام تجاری خود را در زمینه های سازمان دهی، اموزش، تامین مواد، بازاریابی،مدیریت و غیره می دهد و در ازای ان درصدی از درامد را دریافت می کند.

فرانچایز به هر یک از کسب کار های کوچک اجازه می دهد که تحت نام تجاری مشترک فعالیت کند و از یک متد آزمایش شده و موفق شده استفاده کند.

فرانچایز در اصل یک استراتژی کسب کار برای جذب و نگهداری مشتری هست.


فرم ارسال نظر