» در اصفهان از این مکان‌ها دیدن کنید

در اصفهان از این مکان‌ها دیدن کنید

شهر زیبا و تاریخی اصفهان، جاذبه‌های گردشگری متنوعی دارد که حتما در سفر به این شهر، باید از آنها بازدید کنید. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما با قیمت مناسب، به این شهر سفر کنید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.


خیابان چهارباغ

در اصفهان، خیابانی زیبا و باصفا وجود دارد که هم اصفهانی‌ها و هم گردشگرانی که به این شهر می‌روند، در آن قدم می‌زنند و از حال خوب آن، استفاده می‌کنند. خیابان چهارباغ در فصول مختلف، زیبایی خاصی دارد، خصوصا در فصلی مانند پاییز که کف این خیابان پر می‌شود از برگ‌های زرد و قرمز و بهترین موقعیت برای عکاسی می‌باشد.

 


خانه معتمدی

یکی از خانه‌های تاریخی اصفهان که قدمت آن به دوران صفویه بازمی‌گردد، خانه معتمدی یا همان خانه ملاباشی می‌باشد. این خانه قدیمی که در خیابان ملک اصفهان ساخته شده و این روزها برای بازدید عموم، در دسترس است؛ یکی از زیباترین خانه‌های تاریخی این شهر است. شیشه‌های رنگی خانه و کنگره‌های چوبی، شما را هنگام بازدید از این خانه شگفت زده خواهد کرد. پس اگر با خرید بلیط هواپیما به شهر اصفهان سفر کردید، حتما از این خانه تاریخی دیدن کنید.

بلیط هواپیما ارزان در وبسایت اسنپ تریپ اینجا را کلیک کنید

 


کاخ چهلستون

یکی از معروف‌ترین کاخ‌های تاریخی شهر اصفهان که هر گردشگر داخلی و خارجی را به سمت خود می‌کشاند، کاخ چهلستون این شهر می‌باشد. این کاخ معروف، فاصله چندانی با میدان نقش جهان ندارد و می‌توانید از آنجا بصورت پیاده به کاخ بروید و از آن دیدن کنید. وقتی این کاخ را دیدید، احتمالا این سوال برایتان پیش خواهد آمد که با وجود داشتن 20 ستون، چرا به آن چهلستون می‌گویند؟ دلیل اصلی آن، انعکاس تصویر 20 ستون در حوض روبروی کاخ است و به همین دلیل است که به آن، کاخ چهلستون می‌گویند.

 


خرید بلیط هواپیما اصفهان

برای خرید بلیط هواپیما از وبسایت اسنپ تریپ کلیک کنید. بعد از ورود به سایت، می‌توانید به بخش پرواز داخلی بروید، شهر مبدا و مقصد خود را مشخص نموده و تاریخ مورد نظر برای پرواز را تعیین کنید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از بلیط‌های موجود در مسیر مورد نظرتان را برای شما نمایش‌ می‌دهد. شما می‌توانید بلیط هواپیما با بهترین قیمت را از اسنپ تریپ خریداری کنید. بنابراین بعد از مشاهده لیست، کافیست ایرلاین‌های مختلف را باهم مقایسه نموده و بلیطی که بهترین شرایط را برای شما دارد، خریداری کنید و هزینه آن را نیز بصورت آنلاین پرداخت کنید. شما همچنین می‌توانید بلیط هواپیما اصفهان تهران را در وبسایت اسنپ تریپ از اینجا بخرید. 



فرم ارسال نظر