» شرایط استخدام کارمند آژانس هواپیمایی و مسافرتی معتبر

شرایط استخدام کارمند آژانس هواپیمایی و مسافرتی معتبر

وقتی در آژانس هواپیمایی استخدام می شوید متوجه خواهید شد که تورهای مسافرتی برای کسانی که وقت یا علاقه ای به برنامه ریزی جزییات سفر ندارند عالی هستند. ثبت نام در تورهای مسافرتی راهی عالی برای ملاقات و سفر با افرادی است که علایق مشابهی دارند، مخصوصا برای مسافران مجرد یک مزیت بزرگ است.

تورهای مسافرتی برای مسافران مسن یا کسانی که مشکلات حرکتی دارند نیز مناسب است. آژانس مسافرتی فارا گشت كوروش كبير تمام جزئیات از جمله حمل و نقل، اقامت، غذا و گشت و گذار را بر عهده دارد.

در اين راستا آژانس هواپیمایی فارا گشت در آگهی استخدام خود با جذب کارمندان و نيروهای توانمند و حرفه ای هميشه كوشيده است بهترين ها را برای مسافرانش انتخاب كند. اكنون اين آژانس متقاضی استخدام و جذب نيروی با سابقه و حرفه ای ويا كارآموز (همراه با آموزش) جهت خدمتگزاری صادقانه و حرفه ای در تورهای مسافرتی داخی و خارجی می باشد.


مهارت های يك كارمند يا كارآموز استخدام شده در آژانس مسافرتی

مهارت های مورد نیاز برای یک كارمند تور مسافرتی متفاوت است. با این حال، همان طور که در آگهی استخدام کارمند آژانس هواپیمایی و مسافرتی فارا گشت و سایر شركت ها و آژانس های مجری تور به دنبال کارمندانی هستند که توانایی های زیر را داشته باشند:

·        پیشنهاداتشان را به خوبی بیان کنند . معاشرتی باشد و به علایق و احساسات دیگر افراد احترام گذاشته و اهمیت بدهند . قدرت کلام خوبی داشته و آماده حمایت کردن از دیگران باشند .

·       دارای مهارت ارتباطی خوبي باشند.

·       خدمات مشتری را به بهترين وجه رضايتمندی انجام دهند. کارمند آژانس مسافرتی وظیفه دارد مشتری را در پیدا کردن مكان های مناسب و خوب کاری یا تفریحی آشنا کرده و قبل از انجام برنامه ریزی، شرایط مشتری را از او بپرسید. 

·       تخصص مهم و واقعی خود را در اين حوزه نشان دهند. آشنايی با نرم افزارهاي كامپيوتری و اينترنت يكي از اين تخصص ها است. نیاز است با نرم افزارهایی از جمله ورد آشنایی نسبی داشته باشند.

·       آراستگی ظاهری و متانت هميشگی در مقابل مشتريان، صبر و حوصله به همراه خوشرويی همان مهارتی هست كه شما را برای رسيدن به هدف ياری می كند. شرایط محیطی اضطراری و استرس زا را به خوبی کنترل كنند و در آن به راحتی کار را پیش می برند.

·       تطبیق پذیری و انعطاف پذيری در مقابل مشتريان

·       وقت شناسی به عنوان يكی از مهمترين مولفه های حقوق مسافرين را هميشه مدنظر داشته باشد.

·       صداقت داشته باشيد و اطلاعات را بطور كامل و صحيح در اختيار مسافران قرار دهيد.

·     و البته با رزرو هتل، بلیط و خدمات گشت و راهنما در شهر مقصد و مورد علاقه مسافر، کاملا آشنا و با تجربه باشد.


وظايف مجريان تورهای مسافرتی

مهمترین وظيفه مجریان تورهای مسافرتی و البته کارمندان استخدامی، برنامه ریزی یک تور است. شركت های هواپيمایی كه مجری تورهای مسافرتی هستند، یک تور را برنامه ریزی می کنند و برنامه سفری را تنظیم می کنند که شامل شناسایی مبدا، مقصد و تمام نقاط توقف در تورهای مسافرتی است. یک مجری تور آینده نگر همچنین به گردشگران در انتخاب انواع مختلف برنامه های تور كمك می کند.

شركت های مجری تور مسافرتی اطلاعات لازم در سفر را در اختیار گردشگران قرار مي دهد. این کار کاملاً دشوار و بسیار پیچیده است. اپراتور تور باید اطلاعات به روز، دقیق و به موقع در مورد مقاصد سفر داشته باشد. روش های سفر، اقامت، گشت و گذار، مهاجرت، قوانین بهداشتی و امنیتی در مورد مجوزهای مختلف مورد نیاز برای سفر در یک منطقه خاص و غیره ارائه دهد.

ديگر وظايف شركت های مجری تورهای مسافرتی عبارتند از:

·       ارائه مشاوره عمومی و اختصاصی در مورد مقاصد مختلف سفر

·       ترسیم برنامه های سفر و اطمینان از برآورده شدن تمام نیازهای مشتریان

·       ایجاد هماهنگی برای حمل و نقل، اقامت، تورها و فعالیت ها

·       تماس با خطوط هوایی، هتل ها و شرکت های حمل و نقل

·       مشاوره به مشتری در مورد مسائل سفر از جمله مدارک مورد نیاز و مسائل مالی مانند نرخ مناسب ارز

·       استفاده از پایگاه داده کامپیوتری برای تحقیق در مورد کرایه های اقامت در هتل و رتبه بندی هتل ها

·       انجام وظایف اداری عمومی

·       رسیدگی و ثبت شکایات به شیوه ای کارآمد و دیپلماتیک

·       برنامه ریزی و كارهاي تبلیغاتی مختلف

·       ایجاد تمهیدات جایگزین برای مشتریانی که سفرشان به دلیل مسائل پیش بینی نشده قطع شده است.

·       ارزیابی تعطیلات مشتریان و صدور فرم بازخورد مناسب

·       ایجاد و نصب نمایشگر در نمایشگاه های تجاری

 


هفت ويژگی نفرات استخدام کارمند آژانس هواپیمایی و مسافرتی

صنعت سفر جای افراد ضعیف نیست. برای توصیه، رزرو و مدیریت تجربه‌های سفر باورنکردنی برای مشتریان خود، باید روزانه به هر دو طرف مغز خود ضربه بزنید. شما یک فروشنده، یک بازاریاب، یک حسابدار و یک نماینده خدمات مشتری هستید که همه در یک مجموعه پیچیده شده اند! اگر آنچه را که لازم است دارید، یکی از هیجان انگیزترین و با ارزش ترین مشاغلی است که می توانید پیدا کنید! شما آنچه را که دوست دارید و می شناسید و می فروشید .

ما آماده ايم که تجارت خود را با استخدام کارمند دیگری توسعه دهیم. اینها ویژگی هایی است که آژانس های مسافرتی برجسته را از آژانس های مسافرتی خوب جدا می کند و شما به عنوان يك كارمند تورهاي مسافرتي به ما كمك ميكنيد كه بهترين باشيم:

1. دانش

زمانی که مسافران به جای رزرو سفر خود از تورهای مسافرتی استفاده کنند، به دنبال تخصص هستند. خود را به یک اسفنج اطلاعاتی تبدیل کنید و همه چیزهایی را که در مورد خطوط هوایی، فرودگاه ها، مقاصد، غذاخوری ها و اقامتگاه ها باید بدانید، به دست آورید. مقالات و نشریات سفر را بخوانید تا در جریان باشید.

2. حرفه ای بودن

انتظارات بالایی از حرفه ای بودن برای خود و مجموعه ی خود داشته باشید. املای ایمیل ها و نقل قول های خود را بررسی کنید. فرآیندهای کارآمد را برای انجام و مدیریت رزروها داشته باشيد.

3. اشتیاق

اشتیاق مسری است. به عنوان يك فروشنده تور مسافرتی استخدام شده در مورد آنچه می فروشید هیجان زده باشید تا مشتریان شما به آن توجه کنند. آن آدم دیوانه ای باش که شنبه ها را دوست دارد . استانداردهای خود را بالا نگه دارید و اهداف خود را جلوتر از خود نگه دارید. 

4. صداقت

در مورد کرایه ها، قوانین و مقررات تورهای مسافرتی صادق و راستگو باشید. سعی نکنید چیزی را بفروشید که مسافران شما دوست ندارند. جاده بلند را در پیش بگیرید و به افق های دور دست بيانديشيد. معرفی ها و توصیه ها و صداقت شما بهترین شکل تبلیغات شما هستند.


استخدام در آژانس مسافرتی

حالا اگر فكر می كنيد تمامي اين خصوصيات و شرایط يك كارمند تور مسافرتی را داريد و علاقمند اين كار هستيد و دوست داريد مردم را در تورهای مسافرتی زمینی و هوایی جذاب همراهی كنيد به آژانس مسافرتی و هواپیمایی فارا گشت كوروش كبير به عنوان بهترین مجری اصلی تورهای داخلی و ایرانگردی و تورهای خارجی بپيونديد و پازل تخصصی آن ها را كامل تر كنيد.

مجموعه گردشگری فارا گشت يكی از حرفه ای های صنعت گردشگری است. شما اگر کارمند با سابقه و با تجربه باشيد در كنار این تیم خيلي سريع پيشرفت خواهيد كرد و اگر هم به عنوان كار آموز بخواهيد همكاري كنيد، کارشناسان آن ها در كنارتان خواهند بود تا به مرحله حرفه ای شدن برسید.

در واحد استخدام کارمند و کارآموز آژانس مسافرتی و هواپیمایی به شما آموزش هاي لازم داده خواهد شد و شما خيلي زود رشد خواهيد كرد. شما علاقه مند و پيگير باشيد و آرزوهای بزرگ در سر داشته باشيد فارا گشت نيز به كمك و یاری خداوند بزرگ و بی نهایت مهربان شما را ياری مي دهند.

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط استخدام کارمند آژانس هواپیمایی و کارآموز آژانس مسافرتی در تهران می توانید با شماره تلفن 02188909296 تماس بگیرید و یا به سایت www.faragasht.com مراجعه نمایید.

 

فرم ارسال نظر