» چطور با خرید آنلاین؛ لوازم آرایشی را درست انتخاب کنیم؟

چطور با خرید آنلاین؛ لوازم آرایشی را درست انتخاب کنیم؟

یک آرایش شیک و کاملا مناسب با چهره خود را تصور کنید. رنگ زیرسازی آن دقیقاً با رنگ پوست شما مطابقت دارد , رژ لبی که روی لب‌های شما فوق‌العاده به نظر می‌رسد. هر آنچه از نظرتان دور از انتظار بود؛ می‌تواند با یک آرایش حرفه‌ای و زیبا به بخشی از واقعیت شما تبدیل شود. از آنجایی که مشغله‌ها زیاد شده و فرصتی برای گشت و گذار در بازارها و خرید حضوری نیست؛ حالا بسیاری از فروشندگان محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می‌گذارند.

همچنین همه برندهای مطرح، امکان فروش محصولات خود به صورت آنلاین در یک وبسایت رسمی را فراهم آورده‌اند. خرید سنتی لوازم آرایشی کم‌کم جای خود را به سبک خرید آنلاین داده و اکنون افراد بسیاری در سرتاسر جهان از این نوع خرید استقبال می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد برند لوازم آرایشی و محصولاتی که مایل هستید آنها را خریداری کنید، تحقیق کنید. ما اینجا هستیم تا در این مورد به شما کمک کنیم.

 

 

چگونه لوازم آرایشی آنلاین را درست انتخاب کنیم؟

یک چیز را باید به خاطر بسپارید؛ و آن هم اینکه نباید در خرید لوازم آرایشی خود عجله کنید. ساعاتی را برای شناخت در خصوص محصول مورد نظر اختصاص دهید. پیشنهاد می‌کنیم لباس خواب راحت خود را بپوشید و با یک فنجان قهوه در اینترنت چرخی بزنید تا درباره محصولات و عملکرد آن‌ها اطلاعات کافی به دست آورید. شاید فکر کنید امکان مشاهده و درک رنگ‌ها را ندارید یا نمی‌توانید از بافت محصول مطمئن باشید. کافی است تا چند وبسایت مطرح را باز کرده و توضیحات یا نظرات ثبت شده درباره محصول را مطالعه کنید. قطعا اطلاعات زیادی را کسب خواهید کرد.

نظرات خوبی در وبسایت‌های خارجی مثل آمازون، سفورا و .. یا وبسایت‌های داخلی مثل دیجی کالا و ریحا از سوی کاربران ثبت شده است که فروشگاه آنلاین ریحا در زمینه واردات عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی اصل فعالیت دارد؛ توضیحات تکمیلی خوبی را در خصوص تاریخچه برندها و محصولات ارائه داده و از نحوه عملکرد و جنیست کالاها به صور کامل می‌نویسد. در اینجا به چند مورد اساسی که هنگام خرید آنلاین محصولات آرایشی باید به آن توجه کنید، اشاره کردیم.


·        از برند و اصل بودن لوازم آرایشی اطمینان حاصل کنید. ...

·        همیشه پرفروش ترین محصولات زیبایی را فیلتر کنید. ...

·        مزایای یک محصول زیبایی را بررسی کنید. ...

·        مواد تشکیل دهنده محصولات را بررسی کنید. ...

 

قبل از هر اقدامی برای سرمایه‌گذاری روی یک محصول؛ ابتدا از خود بپرسید: "نظرات عمومی در مورد آن چیست؟" به این ترتیب شانس خرید محصول اشتباه از یک برند آرایشی که شهرت خوبی در بین کاربران دارد؛ بسیار کمتر است. برندهای لوازم آرایشی معروف همواره کیفیت، رضایت و قابلیت نظرسنجی را برای مشتریان خود ایجاد کرده و به همین دلیل شناخته شده هستند. پس به نظرات ثبت شده اعتماد کنید و ببینید تجربه کاربران از لوازم آرایشی چگونه بوده است. از طرفی پرفروش‌ترین محصولات آرایشی را فیلتر کنید.

به عنوان مثال، اگر وبسایت فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی ریحا را بررسی کنید؛ بخش جداگانه ای برای پرفروش‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها پیدا خواهید کرد. از میان گزینه‌های پیشنهادی می‌توانید لوازم آرایشی مد روز مانند کرم‌پودر، ریمل، خط چشم و ... را برای استفاده روزمره بخرید. اگر محصولات صفحه اول مورد قبولتان نبود؛ صفحه به صفحه جلو بروید تا آنچه که برایتان کاربردی‌تر است را بیابید. همچنین با فیلتر برند می‌توانید روی محصولات آرایشی ارائه شده توسط برند مور علاقه خود سرمایه گذاری کنید.

هنگام انتخاب یک محصول آرایشی جدید، همیشه بررسی کنید که آیا مزایای آن نیازهای شما را برآورده می‌کند یا خیر؟.. به عنوان مثال، هنگامی که به دنبال مداد چشم هستید؛ عباراتی مانند «ضد لک»، «بدون پارابن»، «ضد آب»، «مرطوب‌کننده»، «ضد حساسیت»، «وگان» و غیره را بر اساس نیاز یا سلیقه خود فیلتر کنید. به طبع محصولات پیشنهادی به شما نشان داده خواهد شد. حالا توضیحات و نظرات را بخوانید و مناسب‌ترین محصول را برای خود انتخاب کنید.

یا مثلا به هنگام خرید یک محصول مراقبت از پوست، مطمئن شوید که آیا این محصول به طور خاص به رفع مشکلات پوستی شما مانند آکنه، خشکی، التهاب و غیره می‌پردازد؛ و یا آیا این مشکلات را تحریک می‌کند؟..  دانستن مزایای یک محصول آرایشی یک راه مطمئن برای تصمیم‌گیری است. اینکه تعیین آیا این محصول آرایشی واقعا ارزش وقت و پول شما را دارد یا خیر؟.. همچنین کلید تعیین ارزش یک محصول زیبایی، مواد تشکیل دهنده آن است. لیست مواد تشکیل دهنده را به راحتی می توانید در بسته بندی محصول یا در قسمت مواد تشکیل دهنده در وب سایت پیدا کنید.

یک جستجوی سریع در گوگل، درباره مزایای مواد تشکیل دهنده یا معایب آنها را برای پوست توضیح می دهد. حتما موادی که قبلاً باعث حساسیت یا تحریک پوست شما شده‌اند را می‌شناسید. بنابراین از عدم وجود این مواد در محصول مورد نظر خود مطمئن شوید. یک راه دیگر اینکه؛ موادی را پیدا کنید که برای نوع پوست یا رفع مشکل شما مفید هستند. سپس بررسی کنید که آیا این مواد در محصول وجود دارند یا نه. با این روش می‌توانید بر اساس مشکلات و نیازهای پوستی خود به دنبال بهترین محصول آرایشی باشید.

 

هر محصول تخفیف خورده‌ای مناسب شما نیست

اگر محصولی را یافتید که تخفیف خورده و قیمت به‌صرفه‌ای دارد؛ ترجیحا شتا‌ب‌زده عمل نکنید. احتمالا قیمت مشخص شده شما را وسوسه می کند؛ اما باز هم بهتر است از مواد به کار رفته در محصول و نوع عملکرد آن مطمئن شوید. با این حال اگر همیشه می خواستید یک محصول را امتحان کنید و اکنون تخفیف دارد؛ مطمئنا فرصت خوبی است. پس ادامه دهید و آن را به سبد خرید مجازی خود اضافه کنید. همه فروشگاه‌ها سالانه و ماهانه تخفیف‌های شگفت‌آوری را به کاربران خود اختصاص می‌دهند. مثلا خرید یک محصول لوکس با قیمت استثنایی در بلک فرایدی بسیار به صرفه است و اگر درست و هوشمندانه صورت گیرد؛ قطعا هیجان‌انگیز خواهد بود.

برای انتخاب درست‌تر؛ ترجیحا به آموزش اینفلوئنسرها و همچنین وبلاگ مستقل فروشگاه‌های تخصصی روی آورید. اینفلوئنسرها اغلب محصولات جدید را قبل از ورود به بازار آزمایش کرده و شما را از زحمت آزمون و خطا نجات می‌دهند. همچنین وبلاگ‌های تخصصی مثل خبرنامه‌های ریحا، با حجم عظیمی از اطلاعات عمومی و نکات ریز و درشت مد روز، هرآنچه که باید از حوزه آرایشی و زیبایی و همچنین محصولات ترند بدانید؛ در اختیار شما قرار می‌دهند. پس خرید آنلاین دریچه تازه‌ای به جهان جدید آرایش و زیبایی است.

 

از هر فروشگاه آنلاینی خرید نکنید

با وجود پلتفرم‌های جدید تجارت الکترونیک که به‌طور مرتب در فضای اینترنت ظاهر می‌شوند، احتمالش بالاست که محصول مورد علاقه خود را در چندین وبسایت پیدا کنید. زیبایی خرید از اینترنت این است که می توانید قیمت‌های یک کالا را در بین وبسایت‌های مختلف مقایسه کنید و از روی مبل خود مناسبترین قیمت را انتخاب کنید. اما مراقب باشید به هوای قیمت بهتر، از یک فروشگاه نامعتبر خرید نکنید. خرید محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار حساس است و باید با نهایت دقت و حساسیت انجام شود.

چون کالاهای تقلبی زیاد است و استفاده از آن‌ها می‌تواند عوارض حبران ناپذیری را برای پوست و موهای شما به بار آورد. پس در زمان خرید محصولات آنلاین آرایشی و بهداشتی، نسبت به نشان ملی فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین نماد اعتماد حساس باشید. این فروشگاه‌ها با مجوز وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کنند و خرید از آن‌ها به نسبت خرده‌فروشان کمتر شناخته شده، مطمئن‌تر است. در پایان این مقاله امیدواریم مطالب گفته شده برایتان مفید بوده و شما را با چالش نه‌چندان سخت خرید آنلاین محصولات آرایشی روبه‌رو کند.


فرم ارسال نظر