» این عطر خنک و ایتالیایی خاص فقط برای لوکس پسندها است!

این عطر خنک و ایتالیایی خاص فقط برای لوکس پسندها است!

ادکلن مردانه کازاموراتی بسیار باکیفیت و ماندگاری بالایی دارد. این ادکلن وجه مردانه را به خوبی به تصویر می‌کشد و با رایحه‌های نشاط بخش، روحیه آقایان را گرم و صمیمی نشان می‌دهد. عطر کازاموراتی برای فصل‌های مختلف سال عملکرد عالی دارد و با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی‌دهد، چه بسا بهتر می‌شود. این عطر طبع خنکی دارد و با غلظت ادوپرفیوم خود باعث لک روی لباس نمی‌شود. در ادامه ویژگی‌های منحصربه‌فرد این عطر را بازگو می‌کنیم تا آشنایی بهتری داشته باشید.


برند زرجوف

برند زرجوف، بسیار لوکس و لاکچری است که در کشور ایتالیا فعالیت خود را در زمینه عطر و ادکلن سال 2003 آغاز کرد. عطرهای این برند از مواد اولیه بسیار مرغوبی تشکیل شده است و بسته‌بندی‌های آن بسیار شیک و نفیس است. برند زرجوف توسط سرجیو مومو تاسیس شد که اولین عطر خود را سال 2007 روانه بازار عطر و ادکلن کرد. کلسیون عطرهای این برند بسیار متنوع است که شامل کلکسیون آرت کالکشن، کلکسیون جوین د کلاب، کلکسیون شوتینگ استارز، کلکسیون عود استارز و... می‌شود. برند زرجوف برای تولید محصولات خود با عطرسازهای مختلفی مثل متیو ناردین، لورا سانتاندر، کریستین کربونل، آنجلین لپورینی، میروسلاو پتکوف، ژاک فلوری و کریس موریس همکاری داشته است.


آشنایی با عطر کازاموراتی مفیستو مردانه زرجوف

عطر کازاموراتی محصولی از برند زرجوف است که در سال 2009 به بازار عطر و ادکلن در سراسر جهان معرفی شد. رایحه‌های عطر کازاموراتی آروماتیک و مرکباتی بوده و عطری است که به عنوان ادا احترام و تکریم نسبت به عطرهای کلاسیک ایتالیایی محسوب می‌شود. ادکلن کازاموراتی مفیستو رایحه شیرین و خنکی دارد و میان آقایان جنتلمن بسیار محبوب است. جالب است بدانید که با یک بار استفاده از این عطر، قادر به تغییر عطر کازاموراتی نخواهید بود. با استفاده از این عطر در هر مکانی می‌درخشید و حضور شما پس از رفتن حس می‌شود. به‌دلیل اینکه رایحه این عطر خنک است برای فصول گرم سال مناسب بوده؛ اما می‌توانید در فصل‌های دیگر نیز استفاده کنید.


ویژگی‌های کازاموراتی مفیستو ادو پرفیوم مردانه زرجوف

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد عطر کازاموراتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       طبع: خنک و تند

·       گروه بویایی: معطر میوه‌ای

·       ماندگاری: بسیارخوب

·       پراکندگی: خوب

·       مناسب: آقایان

·       نوع غلظت: ادو پرفیوم

·       مناسب فصول: گرم (تمام فصول سال)

·       نت اولیه: ترنج و گریپ فروت و لیموترش

·       نت میانی: گل رز و اسطوخودوس و زنبق

·       نت پایه: مشک و کهربا و چوب صندل و سدر

·       حجم: 100 میل

·       کشور: سازنده ایتالیا


رایحه کازاموراتی مفیستو ادو پرفیوم مردانه زرجوف

با زدن این عطر در نبض خود رایحه ترنج و گریپ فروت و لیموترش را استشمام خواهید کرد. این روایح یک تندی بی‌نظیری دارند و خنکی دلچسبی در افراد ایجاد می‌کند. در میانه راه، نت‌های گل رز و اسطوخودوس و زنبق بینی شما را قلقلک می‌دهد. این روایح بسیار معطر و گلی هستند و یک شیرینی فوق‌العاده‌ای در عطر به ارمغان می‌آورد و در کنار آن باعث آرامش‌بخشی شما نیز می‌شود. در پایان رایحه مشک و کهربا و چوب صندل و سدر از راه می‌رسد. این روایح حالت خاکی، سبزی و چوبی دارند و از خاصیت آروماتیک تشکیل شده‌اند. وجود این رایحه‌ها در ماندگاری عطر بسیار تاثیر گذار است و شما جذاب و مردانه به رخ می‌کشد.


طراحی کازاموراتی مفیستو ادو پرفیوم مردانه زرجوف

طراحی عطر کازاموراتی مفیستو زرجوف بسیار شیک و متفاوت است. در ابتدا باید گفت که بدنه آن به شکل مستطیل و دارای منحنی‌های خاصی بوده که از رنگ آبی تشکیل شده است. جنس بدنه این عطر از شیشه است و شما می‌توانید به راحتی داخل بطری را مشاهده کنید. درب پوش این عطر به رنگ طلایی است که مانند الماس می‌درخشد. این عطر دارای یک اکسسوری جالبی است که مانند ریسه در قسمت درپوش عطر جای گذاری شده و رنگ آن نیلی است. روی بدنه بطری عطر، برند زرجوف همراه با نام برند با خطوط زیبایی حک شده است. به‌طور کلی عطر کازاموراتی طراحی به شدت زیبایی دارد و برای هدیه دادن به عزیزانتان بسیار خاص و ارزشمند خواهد بود.


نقد و بررسی کازاموراتی مفیستو ادو پرفیوم مردانه زرجوف

تا اینجا مطلب با خصوصیات عطر کازاموراتی زرجوف آشنا شدید؛ اکنون نوبت به نقد و بررسی آن رسیده است. لازم به ذکر است که پراکندگی این عطر خوب و متوسط است و پخش بو بسیار خوبی ندارد؛ اما دارای ماندگاری بسیار طولانی است که تا مدت‌ها در فضا باقی می‌ماند. رایحه خنک، تند و یک شیرینی ملایم به دلیل وجود روایح گلی دارد که استفاده آن برای روزمره بسیار مناسب است. حجم عطر کازاموراتی 100 میل است که قادر هستید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید.

غلظت این عطر ادو پرفیوم بوده و باعث ایجاد لک روی لباس نمی‌شود. جالب است بدانید که خیلی از افرادی که از این عطر استفاده کردند؛ متوجه شدند که رایحه‌های این محصول مانند عطر مردانه کرید سیلور مانتین واتر است؛ اما به‌طور کلی این عطر مشتریان خود را راضی نگه می‌دارد و با کیفیت عالی که دارد برای آقایان سخت پسند بسیار مناسب است.


موقیعت‌های قابل استفاده از عطر کازاموراتی مفیستو مردانه زرجوف

از عطر کازاموراتی می‌توانید در موقیعت‌های گوناگون استفاده کنید. استفاده از این عطر برای مهمانی‌های دوستانه مانند تولد و دورهمی بسیار مناسب بوده و حتی می‌توانید در قرارهای عاشقانه نیز استفاده کنید. عطرکازاموراتی عملکرد عالی در یک آخر هفته همراه با خانواده و دوستانتان دارد و شما را گرم و صمیمی به تصویر می‌کشد. همچنین عطر کازاموراتی برای استفاده روزانه در تمام فصول سال به ویژه تابستان بسیارخوب عمل کرده و از بو نامطبوع بدن نیز جلوگیری می‌کند.


سخن پایانی

عطر کازاموراتی مفیستو ادو پرفیوم مردانه زرجوف بسیار خاص و فوق‌العاده است که با رایحه‌های متفاوتی که دارد در جذابیت و لاکچری بودن شما بسیار تاثیر می‌گذارد. این عطر دارای روایح لیموترش، ترنج، زنبق، گل رز، مشک، کهرباف سدر و... است که رایحه خنک و تندی به ارمغان می‌آورد و قادر هستید در فصل تابستان از آن استفاده کنید. طراحی شیشه این عطر بسیار زیبا و جذاب است و به عنوان هدیه گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. ضمن تشکر، امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد.

 

 

فرم ارسال نظر