» کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

در این مطلب بهترین برنامه کنترل گوشی فرزندان وهمسر موبوپاک را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با این برنامه بر فرزند و همسر خود کنترل کامل داشته باشید. در واقع با نصب این برنامه بر روی گوشی فرزند و همسرتان، می توانید برنامه های واتساپ و اینستاگرام و ایتا و .... را کنترل کنید.

لازم به ذکر است که با برنامه موبوپاک می توانید مکان فرزند و همسرتان را ببینید و مدت زمان حضور آنها را در مکان های مختلف را چک کنید و دیگر نگرانی از اینکه فرزند و همسرتان کجاست را نداشته باشید.

می دانیم که در حال حاضر تمام ارتباطات ما از طریق گوشی های هوشمند به خصوص از طریق برنامه هایی مانند واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و ایتا انجام می شود، بنابراین تمامی پیام ها، تماس های ما از طریق گوشی های هوشمند انجام می شود.

همچنین می توانید برای کنترل این ارتباطات از برنامه موبوپاک استفاده کنید که به راحتی می تواند گوشی فرزندتان را هک کند و به شما کنترل کامل روی گوشی آن شخص بدهد و تمام ارتباطات او را ببینید.

با برنامه موبوپاک می‌توانید کنترل کامل گوشی‌های فرزندان و عزیزان خود را در دست بگیرید و بدون اینکه متوجه شوند همه پیام‌ها، تماس‌ها، چت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند: تلگرام، واتس‌اپ، کنترل خط فیس‌بوک و غیره را مخفیانه کنترل کنید.

این برنامه قدرتمندترین برنامه کنترل گوشی است که به والدین آرامش خاطر می دهد و از کودکان شما در برابر برنامه ها و رویدادهای آنلاین محافظت می کند.


موبوپاک بهترین برنامه‌ برای ردیابی فرزند و همسر

موبوپاک یک برنامه کاربردی موبایل است که با کمک آن می‌توانید کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه را داشته باشید. همچنین از موقعیت مکانی فرزند و اعضای خانواده خود و یا دوستان خود به راحتی با خبر شوید. برای استفاده از این برنامه برای ردیابی کافیست آن را بر روی گوشی شخص مورد نظر نصب کنید و موقعیت آن را روی نقشه بینید.


امکانات برنامه ردیاب گوشی موبوپاک:

  • اسکرین شات از صفحه گوشی در لحظه
  • نمایش پیام های گوشی
  • نمایش پیام های ایتا ، واتساپ و تلگرام و...
  • ردیابی مکان گوشی 
  • مخفی شدن برنامه بعد از اتمام نصب
  • نمایش تاریخچه موقعیت‌ مکانی
  • نمایش مدت زمان حضور در مکان های مختلف
  • پشتیبانی رایگان
  • تست رایگان برنامه


برنامه هک گوشی همسر رایگان

برای دانلود برنامه هک گوشی همسر و فرزندان از طریق سایت موبوپاک اقدام نمایید. این برنامه به ما امکان کنترل و ردیابی گوشی دیگران و دسترسی به اطلاعات گوشی فرزندان را می دهد و کنترل تماس، پیامک، چت ها و تمامی اطلاعات شبکه های اجتماعی و فرزند و همسر را به راحتی امکان پذیر کرده است.


برنامه کنترل گوشی موبوپاک چیست و چه مزایایی دارد؟

این نرم افزار برای کنترل و ردیابی گوشی فرزندان است که بعضی از ویژگی های این نرم افزار کنترل و ردیابی مکان و گوشی دیگران است. همچنین درزیر مزایای این برنامه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که شما را با این نرم افزار فوق العاده آشنا می کند.


ردیابی و کنترل مخفیانه موقعیت مکانی

یک از امکانات این برنامه ردیابی لحظه به لحظه گوشی افرادی مورد نظر شما است تا دیگر نگرانی در رابطه با این که فرزند شما کجا است نداشته باشید. همچنین با استفاده از برنامه موبوپاک می توان کنترل و ردیابی گوشی را بسیار آسان تر کرد و به راحتی می توانید موقعیت مکانی گوشی دیگران یا حتی گوشی که به سرقت رفته است را پیدا کنید. 


کنترل تماس های گوشی

این نرم افزار کنترل گوشی به شما امکان کنترل تماس های گوشی فرزند و همسرتان را با جزئیات کامل می دهد. بخشی از این جزئیات عبارتند از نمایش نام تماس گیرنده ، نمایش تاریخ تماس، نمایش طول مدت تماس فرد موردنظر و همچنین از همه مهمتر نمایش شماره تلفن فرد تماس گیرنده!


کنترل مخفیانه پیامک های گوشی

با کمک این نرم افزار می توانید به صورتی که فرد متوجه نشود به تمامی پیامک هایی که شخص مورد نظر برای دیگران می فرستد و همچنین تمامی پیامک های دریافتی دسترسی پیدا کنید و پیام ها را مشاهده کنید.

توجه: با کمک این برنامه هک گوشی همسر رایگان به شما آموزش های لازم جهت دستیابی به موارد بالا داده می شود.


کنترل افراد آلزایمری 

با نرم افزار کنترل گوشی موبوپاک، می توانید دیگر نگران گم شدن پدر و مادر آلزایمری خود نباشید و با خیال راحت به کارهایتان رسیدگی کنید و با آسودگی خاطر در کنارعزیزانتان باشید و از آنها مراقبت کنید.


کنترل گوشی فرزندان براحتی و از راه دور 

هک گوشی با کمک برنامه موبوپاک و ردیابی گوشی فرزندان به شما امکان مراقبت بهتر از فرزندان را می دهد. در واقع می توانید به صورت مخفیانه این برنامه را روی گوشی فرزندتان نصب کنید (لازم به ذکر است بعد از نصب برنامه آیکون برنامه تغییر پیدا می کند) و می توانید جهت جلوگیری از ورود آنها به سایت های نامناسب و خطرناک و غیر اخلاقی از این برنامه استفاده کنید.

این نرم افزار ردیاب گوشی به شما کمک می کند تا فرزندان خود را از آسیب های اجتماعی که نگران آن هستید درامان نگه دارید. لازم به ذکر است که حتی باهوش ترین فرزندان هم قادر به تشخیص این برنامه ردیاب و کنترل گوشی نخواهند بود و متوجه نمی شوند که توسط والدین بر روی گوشی آنها نصب شده است!


تصاویری از برنامه موبوپاک

همانطور که قبلا گفتیم با کمک این برنامه می توانید به راحتی مکان و چت ها و گالری و... گوشی فرزند وهمسرتان را ببینید. همچنین برای اطمینان شما از کارایی برنامه دو روز تست رایگان قرار دادیم تا بتوانید قابلیت های برنامه را مشاهده کنید.

در زیر نمونه ای از عکس هایی که این برنامه از گوشی فرزند شما می گیرد و یا مکان که نمایش می دهد را قرار دادیم.




 

جمع بندی

میزان اطلاعاتی که کودکان و نوجوانان از طریق اینترنت دریافت می کنند این روزها دغدغه هر والدینی است. زیرا فضای مجازی محدودیتی ندارد و در این شرایط خطرات زیادی فرزندان شما را تهدید می کند.

بنابراین برنامه های کنترل از راه دور موبوپاک طراحی شده است تا والدین بتوانند برعملکرد فرزندان خود نظارت داشته باشند. در این مقاله بهترین برنامه کنترل گوشی فرزندان موبوپاک را که برای حفظ امنیت خانواده شما می باشد را معرفی کردیم.


فرم ارسال نظر