» فیلر زیر چشم چیست؟ (قیمت + انواع فیلر زیرچشم)

فیلر زیر چشم چیست؟ (قیمت + انواع فیلر زیرچشم)

تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

 

به گزارش سایت سیمارو; فیلر زیر چشم نوعی تزریق ژل هیالورونیک اسید است که به زیر چشم در جهت کاهش تیرگی، گودگی و رفع چین و چروک زیر چشم تزریق می شود.

معمولا با گذشت عمر ما انسان‌ها، تیرگی و چین و چروک‌هایی درزیر چشم به وجود می‌آیند که باعث کاهش زیبایی صورت می‌شود.

تزریق فیلر زیر چشم انواع مختلفی وجود دارد که؛ نوع و میزان هر سی سی مورد نیاز برای تزریق، به تشخیص پزشک انجام می شود.

عوامل مختلفی مانند کمبود برخی ویتامین ها و مواد معدنی در بدن، افزایش سن، مسائل ژنتیکی و … به مرور زمان می توانند باعث فرو رفتگی، چروک و یا سیاهی زیر چشم شوند.

بنابراین تزریق فیلر زیر چشم برای افرادی که دارای ویژگی ها فوق هستند و یا چشمانی به ظاهر خسته دارند، می تواند یک گزینه جذاب برای افزایش زیبایی، شادابی و طراوت چشمان و چهره آن ها باشد.


برای فیلر زیر چشم از ماده ای بنام اسید هیالورونیک استفاده می شود که یک ماده کاملا طبیعی و بی خطر است و با پوست بدن سازگاری بسیار بالایی دارد.

به کمک تزریق فیلر زیر چشم می توان گودی زیر چشم را برطرف کرد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و رضایت بالایی در بین مردم و پزشکان دارد.

برای درمان فیلر زیر چشم ممکن است نیاز به چند جلسه تزریق فیلر وجود داشته باشید و توجه کنید که تاثیر و ماندگاری فیلر زیر چشم و عوارض فیلر زیر چشم با کیفیت فیلر و تخصص پزشک بصورت مستقیم ارتباط دارد.


قیمت فیلر زیر چشم در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

 

فیلر زیر چشم  under eye filler مارک های مختلفی دارد و قیمت فیلر زیر چشم  در سال ۱۴۰۲ از مبلغ ۲٫۵ میلیون تومان تا ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای قیمت بهترین فیلر زیر چشم در تهران می باشد.

قیمت و هزینه فیلر زیر چشم در مطب vip سیمارو بر اساس هر سی سی فیلر تعیین می شود و قیمت فیلر زیر چشم ۱۴۰۲ از قیمت ۲٫۵ میلیون تومان تا ۳٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان و قیمت بهترین فیلر زیر چشم مانند فیلر زیر چشم پرفکتا و آلیاکسین ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ و ۴٫۵ میلیون تومان است.

در ادامه جدول قیمت فیلر زیر چشم در تهران را مشاهده می کنید:


لیست قیمت بهترین فیلر زیر چشم

 

قیمت بهترین فیلر زیر چشم در تهران چقدر است؟

قیمت بهترین فیلر زیر چشم در تهران شامل فیلرهای فرانسوی و سوئیسی است که برای بهترین فیلر زیر چشم پرفکتا ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان و قیمت بهترین فیلر زیر چشم آلیاکسین سوئیسی قیمت ۴٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان است.

همانطور که در بالاتر بهترین فیلرهای زیر چشم را بررسی کردیم در این قسمت میخواهیم قیمت بهترین فیلر زیر چشم در تهران را شرح دهیم.

تزریق فیلر زیر چشم یک درمان تخصصی و مهم است که انتخاب بهترین فیلر زیر چشم می تواند در ماندگاری فیلر زیر چشم و اثربخشی آن تاثیر زیادی داشته باشد.


 

عکس فیلر زیر چشم قبل و بعد از تزریق فیلر

 

عکس فیلر زیر چشم برای افرادی که میخواهند تزریق فیلر چشم انجام دهند بسیار مهم و حیاتی است زیرا دوست دارند تصاویر قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم را مشاهده کنند.

در ادامه چند عکس تزریق فیلر زیر چشم قبل و بعد را قرار داده ایم تا بتوانید قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم را مشاهده کنید. تمامی تصاویر واقعی و بدون ادیت هستند.


 

بهترین فیلر زیر چشم کدام است؟

 

بهترین فیلر زیر چشم می تواند با کمترین عوارض ممکن و ارائه بهترین نتیجه مشکلات گودی و تیرگی زیر چشم را برطرف کند.

اسید هیالورونیک یک اسید طبیعی است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و سازگاری بالایی با بافت های بدن دارد به همین علت اگر تزریق فیلر زیر چشم توسط پزشک با تجربه انجام شود، عوارض آن بسیار ناچیز و کم خواهد بود.

بهترین فیلرهای زیر چشم ماندگاری و کیفیت بالایی دارند که باعث شده متقاضی و طرفداران بیشتری داشته باشند.

در ادامه چند مورد از بهترین فیلرهای زیر چشم را معرفی میکنیم با ما همراه باشید.

  • فیلر زیر چشم ژوویدرم
  • فیلر زیر چشم پرفکتا
  • فیلر زیر چشم استایلج
  • فیلر زیر چشم تئوسیال
  • فیلر زیر چشم رووفیل
  • فیلر زیر چشم آلیاکسین

 

ماندگاری فیلر زیر چشم

 

فیلرهای زیر چشم با گذشت زمان دوباره جذب بدن می شوند. در اینجا مدت زمان دوام هر پرکننده به شرح زیر است:

  • فیلرهای اسید هیالورونیک به طور معمول از ۹ ماه تا ۱ سال دوام می آورند.
  • هیدروکسیلاپاتیت کلسیم به طور معمول از ۱۲ تا ۱۸ ماه طول می کشد.
  • پلی-ال- لاکتیک اسید می تواند تا ۲ سال دوام داشته باشد.
  • انتقال چربی ممکن است تا ۳ سال طول بکشد.

 

انواع فیلر زیر چشم


فیلر زیر چشم انواع مختلفی دارند، انواع فیلر زیر چشم متفاوت است و هر کدام مزیت های خاص خود را دارند که عبارتند از :

بهتر است بدانید که امروزه بهترین نوع فیلر زیر چشم برای تزریق زیر چشم از نوع هیالورنیک اسید است.


اسید هیالورونیک


اسید هیالورونیک به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود. فیلر های زیر چشم اسید هیالورونیک از یک ژل مصنوعی ساخته شده اند که از ماده طبیعی بدن تقلید می کند و با بدن انسان سازگاری بسیار بالایی دارند.

نام های تجاری معروف عبارتند از:

  • رستیلاین
  • آلیاکسین
  • ژوویدرم
  • پرفکتا


در علم پزشکی زیبایی ثابت شده است که فیلر زیر چشم که دارای اسید هیالورونیک هستند، باعث تولید کلاژن بیشتر در پوست می شوند و باعث جوانسازی و طراوت پوست نیز هستند..

لیدوکائین ، بی حس کننده ای که به بی حس شدن منطقه کمک می کند ، ماده ای است که به برخی از انواع مواد هایالورونیک اضافه می شود. ژل تزریق اسید هیالورونیک متداول ترین نوع پرکننده ای هستند که در ناحیه زیر چشم استفاده می شود.


منبع: https://cimaru.ir/filler-under-the-eyes-and-all-you-need-to-know-about-it/


تگ ها :   فیلر زیر چشم
فرم ارسال نظر